hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ۲۷۸ متهم به سرقت در مشهد دستگیر شدند

۲۷۸ متهم به سرقت در مشهد دستگیر شدند

مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۷۸ متهم به سرقت در مرحله پنجم طرح ارتقای امنیت اجتماعی همزمان با شبهای قدر در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: از بیستم تا بیست و پنجم فروردین ماه کنونی و در راستای تأمین امنیت شهروندان مرحله پنجم طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت منازل و سایر سرقت‌های خرد به مدت ۶ روز در سطح شهرستان مشهد اجرا شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: این طرح را پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان مشهد اجرا کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی به ۴۹۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و در این بازجویی‌ها ۲۱ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز کشف شد.

نگهبان افزود: همچنین در این طرح ۶ شرور سابقه دار و ۶۳ خرده فروش دستگیر و ۴۰۳ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: ۱۰۴ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت مسروقه، ۵۱ فقره گوشی مسروقه، ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز، ۴۶ قبضه قمه و چاقو و چهار کیلو و ۹۲۲ گرم انواع مواد مخدر نیز در این طرح کشف شد.

وی با تاکید بر استمرار طرح‌های مبارزه با سرقت گفت: همکاری و مشارکت سازمان‌ها در افزایش هزینه ارتکاب جرم و توجه به هشدارهای پلیس از سوی شهروندان، تأثیر شگرفی در پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت دارد.

منبع: mehrnews-5755628

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد