hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی امیرعلی نبویان و همسرش بهار نوروزپور با عکس جدید

بیوگرافی امیرعلی نبویان و همسرش بهار نوروزپور با عکس جدید

امیرعلی نبویان مجری و بازیگر است. بیوگرافی امیرعلی نبویان و اطلاعاتی از همسر و فرزندش، آثار، مصاحبه و عکس های جدیدی از او را در ادامه برایتان آورده ایم:

امیرعلی نبویان (Amir Ali Nabavian) متولد سال 1359 مجری، نویسنده و بازیگر ایرانی است که این روزها در رئالیتی شوی ارتش سری در قالب گرداننده به کارگردانی سعید ابوطالب در شبکه نمایش خانگی می درخشد و با حضور در رئالیتی شوی شب های مافیا و پدرخوانده به محبوبیت دست پیدا کرد.


امیرعلی نبویان با برنامه خندوانه در سال 1395 در سن 35 سالگی به شهرت رسید اما سابقه اجرای برنامه های خوشا شیراز، رادیو هفت،نه! سیم خاردار، صد برگ را در کارنامه هنری اش دارد. او همچنین در سال 1392 برای نخستین بار با سریال نوشدارو تجربه بازیگری را به کارگردانی جواد اردکانی به دست آورد و بعد از آن در فیلم های سینمایی خانه دختر و زرد به ایفای نقش پرداخت.

نبویان نویسنده مجموعه قصه‌های امیرعلی، نمایش تناسخ، نمایش ناگهان پیت حلبی،کتاب طنز کان لم یکن، نمایش ریش فیدل، غبغب مرکل و ..نیز است.اگر به دنیال اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری امیرعلی نبویان هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

امیرعلی نبویان
امیرعلی نبویان 

مشخصات

مشخصات فردی

نام کامل

امیرعلی نبویان

تاریخ تولد

2 فروردین 1359

محل تولد

تهران

شغل

مجری تلویزیون، نویسنده ،بازیگر

نماد ماه تولد

حمل

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 178 سانتی متر

وزن

حدود 75 کیلو

رنگ چشم

قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

چپ دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

نصرالله نبویان

نام مادر

مرسده نورزاد

نام برادران

البرز نبویان

نام خواهران

ندارد

نام همسر

بهار نوروزپور

تاریخ ازدواج

خرداد 1395

نام فرزندان

ندارد

شغل همسر

 قائم مقام مدیرعامل آژانس تبلیغاتی

مشخصات تحصیلی

دانشگاه

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

رشته تحصیلی

مهندسی برق

مدرک

کارشناسی

 

امیرعلی نبویان
عکس از امیرعلی نبویان 

بیوگرافی امیرعلی نبویان

کودکی و اوایل زندگی

سید امیرعلی نبویان در روز شنبه 2 فروردین 1359(سال میمون) در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 42 سال سن دارد. نماد ماه امیرعلی حمل است و متولدین فروردین ماه افرادی خوش طبع، خوشرو، بلند قد و خوش اقبال می‎باشند.

هرچند اطلاعات دقیقی از قد و وزن امیرعلی نبویان در دسترس نیست ولی از روی ظاهر می توان حدس زد که قد وی 178 سانتی متر و 75 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات ظاهری وی می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و چپ دست بودن اشاره کرد.

خانواده

خانواده امیرعلی نبویان 4 نفره می باشد، او فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود به نام البرز دارد. پدر امیر علی، نصرالله نبویان نام دارد و مادرش مرسده نورزاد می باشد و اطلاعات دقیقی از شغل پدر و مادر در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست. همان طور که می دانید امیرعلی خواهرزاده «مسعود فروتن» کارگردان و مجری کاربلد تلویزیون است.

امیرعلی نبویان
 امیرعلی نبویان و برادرش البرز

تحصیلات

تحصیلات امیرعلی نبویان در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل است.

امیرعلی نبویان و همسرش

امیرعلی نبویان و همسرش، عروسی امیرعلی نبویان و همسرش از مواردی است که در اینترنت جست و جو شده است.امیر علی نبویان در خرداد 1395 با بهار نوروزپور که یک سال و نیم از او کوچکتر بود ازدواج کرد.همسر امیرعلی نبویان درباره آشنایی با او می‌گوید «من یک شرکت تبلیغاتی دارم که یک بخش ایده‌پردازی دارد. در این بخش امیرعلی به‌عنوان کپی رایتر ما بود و به همین دلیل معاشرت بیشتر شد و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم.»

امیرعلی نبویان با انتشار پستی در صفحۀ اینستاگرامش نوشت: برای اولین بار نمیدونستم چی بنویسم، دست به دامن خواجه شیراز شدم و بدون قسم دادنش به شاخه نبات و متعلقین و متعلقات (میدونم که شاید باور نکنین ولی به خداوند یکتا قسم) غزلی اومد به این مطلع "گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس"
پی‌نوشت: جای خانواده هامون در این عکس خالی
پی تر نوشت: جای همه شما دویست و بیست و پنج هزار و خرده ای رفیق با وفای با حال خالی.

 

نبویان خود در این باره می‌گوید «لحظه بسیار بزرگی برایم بود و وقتی پیشنهاد دادم گریه کردم! همان موقع تفألی به حافظ زدم و این مطلع آمد که (گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس).»فرزند امیرعلی نبویان در فضای مجازی بسیار سوال شده است اما این زوج فرزندی ندارند.

ماجرای خواستگاری امیرعلی نبویان از بهار نوروز پور را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید.

بیماری همسر امیرعلی نبویان

بهار نوروز پور قبل از ازدواج با نبویان دوره‌ی شیمی‌درمانی را گذراند و سرطان را شکست داد البته که بعد از ازدواج بازهم سرطان خود را نشان داد اما تحت درمان قرار گرفت و اتفاقی نیفتاد. امیرعلی نبویان در پست اینستاگرام درباره بیماری همسرش نوشت:

این آخرین پست مربوط به زندگی خصوصیمه و ببخشید اگر کمی تلخه.من حدود سه ساله که بهار رو میشناسم و اون زمان رفیق و همکار بودیم. تنها چیزی که ازش میدونستم این بود که یک دوره سخت شیمی درمانی رو گذرونده.نه میدونستم نوازنده چنگ و سازهای کوبه ایه، نه میدونستم عکاسه و نه اینکه مسلطه به چهار زبان غیر از فارسی…

همه چیز از اواخر اردیبشهت شروع شد. وقتی در اثر فشارهای عصبی ناشی از آزار و اذیت برخی ، بیماری بهار برگشت.دکتر عطری معتقد بود که با توجه به ناچیز بودن تعداد گلبولهای سفید حتی امکان شیمی درمانی هم وجود نداره و در عین نا امیدی فقط قرص تجویز کرد.بهار هر روز وزن از دست میداد و من چهارشنبه هر هفته با دست های لرزان و البته لبخند به صد برگ میومدم. همین اشکان مزیدی عزیز شاهده که یه شب بعد از یه برنامه چه حالی بودم .

به اصرار من تصمیم گرفتیم نامزدیمون رو اعلام کنیم و حلقه ای که بهار خریده بود رو دستم کنم چون میدونستم معجزه خدا پشت پنجره خونه ست و میدونستم چه رازی در ابراز عشق نهفته.بگذریم از حرف و حدیث ها و تهمتها و کامنتها و… گلایه ای هم نیست… ما همینیم‌.ما فقط دعا کردیم، شوخی کردیم ، خندیدیم و نادیده گرفتیم در حالیکه حتی نزدیکترین آدمهای زندگیمون هم نمیدونستن ما گاهی چه پچ پچی در اتاق دربسته میکنیم و از چی میگیم و از چی میترسیم…تا همین لحظه که دکتر عطری تماس گرفت و گفت که معجزه یعنی همین… که حتی دیگه هیچ نیازی به شیمی درمانی هم نیست و حالا چشمهای بهار دوباره برق میزنه…توکل و عشق رو فراموش نکنین و اینکه معجزه های خدا پشت همین پنجره ها هستن… مخلص همه دوستان خوبم

شروع فعالیت

شروع فعالیت امیرعلی نبویان در دنیای هنر با اجرا رقم خورد و با اجرای برنامه های رادیو هفت، خوشا شیراز، صد برگ در تلویزیون مورد توجه قرار گرفت اما در سال 1395 در سری اول مسابقه لباهنگ خندوانه حضور داشت و با این برنامه به در سن 35 سالگی به شهرت دست پیدا کرد.همچنین سابقه اجرا در برنامه های نه! سیم خاردار، مزه غذای ایرانی، فوتبالیسم و ارتش سری را دارد.

نبویان علاوه بر نویسندگی در بازیگری نیز تجربه دارد. او در در سال 1392 برای اولین بار تجربه خود را در بازیگری با سریال «نوشدارو» بدست آورد و پس از آن در فیلم های سینمایی خانه دختر و زرد نیز حضور داشت.

امیرعلی نبویان
 امیرعلی نبویان 

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری امیرعلی نبویان با حضور در دوره های بازیگری موسسه کارنامه زیر نظر هدایت هاشمی، مهتاب نصیرپور و حسن معجونی در سال 1387 سپری شد. او وقتی 28 ساله بود از آمل برای حضور درکلاس های بازیگری به تهران مهاجرت کرد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات امیرعلی نبویان با توجه به فعالیت های که در زمینه اجرا، بازیگری و نویسندگی انجام می دهد مشخص است.امیر علی طرفدار تیم استقلال است و عاشق ناصر حجازی.به موسیقی فولکور ایران علاقه دارد و از خواننده های موسیقی پاپ به صدای محسن چاوشی علاقه دارد.او همچنین پیانو می نوازد.

دیالوگ ماندگار

دیالوگ ماندگار امیرعلی نبویان در رئالیتی شوی شب های مافیا که با عبارت جمله معروف امیرعلی نبویان در مافیا نیز سرچ شده است. وی خطاب به مافیا گفت: اسم منو تریلی ام نمیکشه.

امیر عیلی نبویان در شبکه های اجتماعی

وبسایت

ویکی پدیا امیرعلی نبویان

اینستاگرام امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان و همسرش در اینستاگرام صفحه ای ندارند. 

آثار نبویان

خوشا شیراز

خوشا شیراز یک برنامه تلویزیونی در شبکه استانی فارس به کارگردانی سید احمد حجازی است که در روزهای جمعه پخش می شود.امیرعلی نبویان در خوشا شیراز،مجری این برنامه در سال 1390 بود که با مهمانان گفت و گو می کرد.




امیرعلی نبویان مجری برنامه خوشا شیراز
امیرعلی نبویان مجری برنامه خوشا شیراز

رادیو هفت

رادیو هفت یک برنامه تلویزیونی ادبی،هنری و موسیقی محور به تهیه کنندگی منصور ظابطیان در شبکه آموزش بود.امیرعلی نبویان در برنامه رادیو هفت در بخش قصه‌خوانی «قصه‌های امیرعلی» را اجرا می کرد و همچنین به مدت 4 سال از سال 1391 تا 1394 یک شب در هفته مجری این برنامه بود.

امیرعلی نبویان در رادیو هفت
امیرعلی نبویان در رادیو هفت

نوشدارو

نوشدارو سریال تلویزیونی در ژانر اجتماعی خانوادگی به کارگردانی جواد اردکانی در سال 1392 است که بازیگران آن عبارتند از: رضا فیاضی، اصغر همت،امیرعلی نبویان،رز رضوی،ساقی عسگری،شیوا خسرومهر،هدایت هاشمی.

امیرعلی نبویان در سریال نوشدارو
امیرعلی نبویان در سریال نوشدارو

خانه دختر

خانه دخترفیلم سینمایی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته محصول سال 1393 است. امیرعلی نبویان در خانه دختر نقش رضا را به عهده داشت و با ستارگانی مانند حامد بهداد،باران کوثری،پگاه آهنگرانی،رعنا آزادی‌ور،نسیم ادبی،رویا تیموریان هم بازی شد.

امیرعلی نبویان ، پگاه آهنگرانی و باران کوثری در خانه دختر
امیرعلی نبویان، پگاه آهنگرانی و باران کوثری در خانه دختر

نه! سیم خاردار

نه! سیم خاردار، مجموعه طنز تلویزیونی است که جمعه ها از شبکه نسیم از ساعت 20 در سال 1393 با اجرای امیرعلی نبویان پخش شد.

صد برگ، برنامه تلویزیونی به کارگردانی منصور ضابطیان در شبکه 4 سیما در سال 1394 است که منصور ضابطیان، دکتر رشید کاکاوند، امیرعلی نبویان و شاهین شرافتی هر کدام اجرای یک شب را برعهده داشتند.

امیر علی نبویان در برنامه صدبرگ
امیر علی نبویان در برنامه صدبرگ

خنداونه

امیرعلی نبویان در خندوانه در سری اول مسابقه لباهنگ خندوانه بخاطر چهره و جذابیت گفتاری که داشت نظرات زیادی را جلب کرد و توانست نفر اول این مسابقه شود.نبویان با برنامه خندوانه در سال 1395 در سن 36 سالگی به شهرت رسید و پنج سال بعد بعنوان مجری بخش «خنداننده شو 3» به این برنامه بازگشت.در ویدیوی زیر لباهنگ امیرعلی نبویان در فینال خندوانه را مشاهده می کنید.

زرد

زرد،دومین فیلم امیرعلی نبویان در سینما است که درنقش بهنام دوست نیکی با ستارگانی چون بهرام رادان،ساره بیات،مهرداد صدیقیان،بهاره کیان‌افشار،شهرام حقیقت‌دوست،آناهیتا درگاهی در سال 1395 هم بازی شد.

حسین مهری و امیرعلی نبویان و بهار نوروزپور در مراسم اکران فیلم زرد
حسین مهری،امیرعلی نبویان و بهار نوروزپور در مراسم اکران فیلم زرد

فوتبالیسم

فوتبالیسم، برنامه ورزشی است که از شبکه 3 سیما در 52 قسمت 60 دقیقه ای به کارگردانی محمد فواد صفاریان پور و تهیه کنندگی سعید پروینی پخش شد و اجرای آن به عهده ای امیرعلی نبویان بود.

امیرعلی نبویان در فوتبالیسم
امیرعلی نبویان در فوتبالیسم

امیرعلی نبویان در شبهای مافیا

امیرعلی نبویان در شبهای مافیا در سری سوم فصل اول حضور داشت که در نقش شهروند، دکتر شهر و حرفه ای در مجموع ۲ برد و ۱ باخت داشت.بازی امیر علی نبویان در مافیا بسیار دیده شد و حتی در فینال مافیا نیز حضور داشت که ۳ برد را رقم زد.امیرعلی نبویان در شبهای مافیا

عکس امیرعلی نبویان در مافیا
امیرعلی نبویان در شبهای مافیا
عکس امیرعلی نبویان در شبهای مافیا

پدرخوانده

پدرخوانده، رئالیتی شوی به کارگردانی سعید ابوطالب است که در آذر ماه سال 1401 در شبکه نمایش خانگی پخش شده است.امیرعلی نبویان در پدرخوانده با سایر بازیکنان مانند سیما تیرانداز، فرزاد حسنی، کمند امیر سلیمانی، معین زندی، حدیث میرامینی، ارسلان قاسمی، سید جواد هاشمی و..هم بازی شد.

امیرعلی نبویان در پدرخوانده
امیرعلی نبویان در پدرخوانده

ارتش سری

ارتش سری رئالیتی شوی به کارگردانی سعید ابوطالب و با گردانندگی امیرعلی نبویان است که در ۲۳ بهمن ماه 1401 در پلتفرم فیلیمو منتشر شد.شرکت کنندگان قسمت اول این مجموعه را بازیگرانی همچون غلامرضا نیکخواه، حسین رفیعی، شکیب شجره، رامین راستاد، بهنام تشکر، شقایق دهقان، بهاره قاسمی، امیر مهدی ژوله، الیکا عبدالرزاقی و فرزین محدث تشکیل می‌دهند.

امیرعلی نبویان در رئالیتی شو ارتش سری
امیرعلی نبویان در رئالیتی شو ارتش سری

لیست آثار امیرعیلی نبویان

نام

سال

توضیحات

خوشا شیراز

1390

مجری

رادیو هفت

1391-1394

مجری

نوشدارو

1392

کارگردان: جواد اردکانی

بازیگران: رضا فیاضی، اصغر همت و ...

خانه دختر

1393

کارگردان: شهرام شاه‌حسینی

بازیگران: حامد بهداد، باران کوثری و ...

نه! سیم خاردار

1393

مجری

کمدی ناگهان پیت حلبی

1393

نویسنده: امیرعلی ‌نبویان

بازیگران: مسیح ‌کاظمی، وحید ‌آقاپور و ...

صدبرگ

1394

مجری

خنداونه

1395

مجری

ریش فیدل غبغب مرکل

1395

نویسنده و کارگردان: امیرعلی ‌نبویان

بازیگران: سپند ‌امیرسلیمانی، بهرنگ ‌بقایی و ...

مزه غذای ایرانی

1395

مجری

زرد

1395

کارگردان: مصطفی تقی‌زاده

بازیگران: بهرام رادان، ساره بیات و ...

فوتبالیسم

1397

مجری

تناسخ سه تا سی و پنج تومن

1397

نویسنده و کارگردان: امیرعلی ‌نبویان

بازیگران: هومن حاجی عبداللهی، بهار نوروزپور

شب‌های مافیا

1400

شرکت کننده

کارگردان: سعید ابوطالب

پدرخوانده

1401

شرکت کننده

کارگردان: سعید ابوطالب

ارتش سری

1401

مجری

کارگردان: سعید ابوطالب


کتاب امیرعلی نبویان

  • مجموعه قصه‌های امیرعلی (۴ جلد)
  • شهر غصه+ CD
  • کتاب طنز کان لم یکن
  • کتاب شهر غصه
  • نمایشنامه «ناگهان پیت حلبی»
  • نویسنده مجموعهٔ «ماماهوت»
  • نمایشنامه «ریش فیدل، غبغب مرکل» و داستان صوتی شهر
  • نمایشنامه تناسخ
  • مجله مرهم سینه سیگار

  • کتاب مرگ هشتگرد


جوایز و افتخارات

عنوان

سال

توضیحات

کاندیدای بهترین کتاب سال




22 حقیقت جالب درباره امیرعلی نبویان

  1. امیرعلی نبویان فرزند اول خانواده و سید است.
  2. وی استقلالی است و قهرمانش ناصر حجازی می باشد.
  3. در مدرسه ی ابوریحان درس خوانده است و راهنماییش رو تو مدرسه ی تیزهوشان سپری کرده است.
  4. یکی از عادت های امیرعلی نبویان این است که لباس آستین بلندبپوشد و  آستیناشو تا آرنج تا می کند.
  5. امیرعلی نویسنده است و انشاش از بچگی عالی بوده.
  6. در برنامه کلاه قرمزی از شخصیت پسرخاله به خاطر معرفتش خوشش میاد.
  7. امیرعلی خواهرزاده «مسعود فروتن» کارگردان و مجری کاربلد تلویزیون است
  8. هدفش بازیگری بوده اما مسعود فروتن او را به رادیو 7 آورد.
  9. محمدرضا شجریان و محسن چاووشی از خواننده های محبوب وی هستند.
  10. پیانو و کیبورد بصورت تجربی یاد گرفته بود و با دوستانش در جمع های کوچک کنسرت برگزار می کرد.
  11. ختلاف سنی امیرعلی نبویان و همسرش یک سال نیم می باشد.
  12. موسیقی فولکور ایران مخصوصا موسیقی فوالکور خراسانی و البته مازندرانی را دوست دارد.
  13. موسیقی پاپ را خیلی سخت می پسندد و تک و توک آهنگ ها را دوست دارد.
  14. در هیچ دفتری سر هیچ قراردادی چانه مالی نمی زند.
  15. کودکی اش در یک خانه بسیار بزرگ شمالی با معماری قدیمی آلمانی سپری شده است.
  16.  در دوران راهنمایی از پسر خاله هایش تاثیر گرفته است زیرا، آنها خیلی اهل فیلم و موسیقی و کلا هنر بودند.
  17. در دانشگاه بجای درس، ورزش را دنبال می کرد.
  18. فوتبال را هم بصورت حرفه ای بازی می کرد و عضو تیم بسکتبال دانشگاه بود و گهگاهی هم پینگ پنگ بازی می کرد.
  19. مدتی در کارخانه کار یدی می کرد ، سپس بازاریاب بودمو مدتی هم بعنوان معلم ریاضی تدرس می کرد.
  20. وقتی ۲۸ ساله بود یعنی سال ۱۳۸۷ از آمل برای حضور در کلاس‌های بازیگری به تهران مهاجرت کرد.
  21. اولین تجربه‌ی بازیگری امیرعلی در سریال نوشدارو بود.
  22. وی در سال ۱۳۹۵ به دلیل حضور در مسابقه‌ی لباهنگ از برنامه خندوانه به شهرت بسیار زیادی رسید و در این مسابقه اول شد. 


مصاحبه امیرعلی نبویان

مصاحبه امیرعلی نبویان به صورت متنی و گفت و گوی تصویری وجود دارد.که در ادامه شما می توانید گفت و گوی امیرعلی نبویان و همسرش در وقتشه را مشاهده می کنید.همچنین بهتر است بدانید امیرعلی نبویان و همسرش در خندوانه حضور نداشتند.


عکس امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان
امیرعلی نبویان 
امیرعلی نبویان
عکس امیرعلی نبویان و همسرش
امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان و همسرش بهار نوروزیان 

امیرعلی نبویان
امیرعلی نبویان و سروش صحت در برنامه کتاب باز
امیرعلی نبویان
عکس جدید امیرعلی نبویان
امیرعلی نبویان
عکس جدید امیرعلی نبویان و همسرش
امیرعلی نبویان
عکس امیرعلی نبویان مجری
امیرعلی نبویان
امیرعلی نبویان
امیرعلی نبویان
عکس های امیرعلی نبویان و همسرش
امیرعلی نبویان
عکس از امیرعلی نبویان

 پرسش های متداول

سن امیرعلی نبویان چقدر است؟
امیرعلی نبویان متولد سال 1359 است و هم اکنون 42 سال سن دارد.
اینستاگرام امیرعلی نبویان چه آدرسی دارد؟
 امیرعلی نبویان در اینتساگرام صفحه ای ندارد.
نقش امیرعلی نبویان در شبی که ماه کامل شد چیست؟
 امیرعلی نبویان در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد بازی نکرده است.
فرزند امیرعلی نبویان کیست؟
امیرعلی نبویان فرزندی ندارد.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی امیرعلی نبویان، مجری، نویسنده و بازیگر ایرانی که با برنامه خندوانه به شهرت دست پیدا کرد و با حضور در برنامه های شب های مافیا و پدرخوانده بسیار محبوب شد را بررسی کردیم.ما در مطلبی به معرفی بیوگرافی شکیب شجره و همسرش با مصاحبه، معرفی آثار و عکس جدید و بیوگرافی مجید واشقانی مرور بر آثارش همراه عکس و فیلم پرداختیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه کنید. اگر شما هم طرفدار این مجری توانا هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری اش دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.


امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نویسنده
گروه تحریریه
گروه تحریریه
گروه تحریریه پایگاه خبری رویداد ایران

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد