hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > شما نظر بدهید/ با تشکیل و ماموریت هیئت 7 نفره فروش اموال دولتی چقدر موافقید؟

شما نظر بدهید/ با تشکیل و ماموریت هیئت 7 نفره فروش اموال دولتی چقدر موافقید؟

طرح مولدسازی دارایی های دولت می تواند کشور را به چنین افق 1404 رهنمون سازد؟ آیا تا سال ۱۴۰۴ اهداف برنامه بیست ساله که در همه ابعاد ایران را کشوری در رده نخست شاخص ها سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در منطقه قرار داده، به آن رهنمون خواهد کرد؟

گروه سیاسی: این روزها ضرورت رفاه و توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، با هدف ایجاد تعادل، آرامش ، رفاه و اشتغال در جامعه، بیش از گذشته احساس می شود. گذشته ای که برنامه های توسعه اغلب با تکیه بر خصوصی سازی های ناکام به شخصی سازی و نتایج عکس و گسترش فساد و رانت منتهی شده است.

حال در راستای تحقق اصلاح ساختار بودجه به عنوان یکی از وظایف اصلی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا فروش و مولدسازی دارایی های دولت مدنظر قرار گرفته است. از آن جا که در طرح تشکیل هیئت هفت نفره و وظایف آن ابتدا مصونیت قضایی اعضا، و دیگری عدم نفوذ قوانین معارض با مصوبات هیات در فروش دارایی ها، به مدت دو سال، مصوب شده و با توجه با سابقه منفی خصوصی سازی در کشور، از نظر شما مخاطب گرامی:

فروش اموال دولتی تحت عنوان مولدسازی با چه سرنوشتی مواجه خواهد شد و با تشکیل و عملکرد آینده هیئت 7 نفره فروش اموال دولتی چقدر موافقید؟

کاربران محترم منتظر نظرات شما هستیم.

۲۱۶۲۱۶

منبع: khabaronline-1726255

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد