hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > وب و دیجیتال > نرم افزار ساخت پادکست با موبایل؛ بهترین اپلیکیشن ساخت پادکست

نرم افزار ساخت پادکست با موبایل؛ بهترین اپلیکیشن ساخت پادکست

اپلیکیشن ساخت پادکست با گوشی کار را برای تولید پادکست ساده می کند، اگر به ساخت پادکست با موبایل علاقه دارید نرم افزار آودیو ادیتور در ساخت و ادیت کمک حالتان است

پادکست این روزها طرفداران و مخاطبان بسیاری یافته است. در این میان تولید کنندگان پادکست هم بسیار راحت تر و باکیفیت تر از پیش به ارائه آثارشان برای مخاطبان خود می پردازند. گوشی های موبایل و اپلیکیشن های آنها نیز ساده تر و حرفه ای تر از قبل به کمک تولیدکنندگان رادیوهای دیجیتال آمده اند.

یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت و ویرایش پادکست با گوشی موبایل آدیو ادیتور و موزیک ادیتور است. در ادامه معرفی این نرم افزار، فایل دانلود و شیوه کار با آن را به طور کامل به شما آموزش داده ایم. تا انتهای مطلب همراه باشید:

Audio Editor & Music Editor چیست؟

آدیو ادیتور و موزیک ادیتور؛ Audio Editor & Music Editor عنوان یک اپلیکیشن قدرتمند و پر امکانات ویرایش صدا و موزیک حرفه ای است که توسط Dairy App & Notes & Audio Editor & Voice Recorder توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که می دانید توسعه دهندگان سیستم عامل اندروید به طور مداوم در تلاشند که امکانات متنوع و کامل تری را در ساده ترین حالت ممکن در اختیار کاربران قرار دهند. با توجه به گسترش استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی و سوق پیدا کردن مردم سراسر دنیا به آموزش هایی خاص در بستر اینترنت، مدتی است که ویرایشگر ها نقش پر رنگی را ایفا می کنند. سازندگان ویرایشگر های صوتی، ویدئویی و یا حتی تصویری پیش از هر چیزی باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که بسیاری از کاربران مبتدی بوده و نمی توانند همانند کاربران حرفه ای نیاز های خود را به کمک ابزار پیچیده برطرف نمایند! همین موضوع یکی از دلایلی است که باعث شده است در این پست تصمیم به معرفی یک ویرایشگر صوتی بگیریم.


لینک مستقیم دانلود نسخه کامل برنامه Audio Editor & Music Editor

ویرایشگری که در عین داشتن محیطی ساده ابزاری حرفه ای و کامل را در اختیارتان قرار داده و اجازه می دهد که هر نوع تغییراتی را در فایل های صوتی تان ایجاد کنید.

اپلیکیشن Audio Editor & Music Editor چگونه کار می کند؟

نرم افزار Audio Editor & Music Editor دقیقا همان استارت اپی است که از آن سخن می گوییم. ما این اطمینان را به شما می دهیم که پس از دانلود این برنامه، دیگر هیچ گونه نیازی به ویرایشگر های جزئی و جانبی فایل های صوتی نخواهید داشت. هر آن چیزی که به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار داده شده و بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید نهایت بهره را از آن ببرید. پس اگر قصد دارید تغییراتی حرفه ای در موزیک و یا فایل های صوتی ذخیره شده در اسمارت فون تان ایجاد کنید نحوه کار با آن را که در ادامه آمده است مطالعه کنید:

 

همان گونه که در توضیحات فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم، هر آن چیزی که برای یک ویرایش بدون نقص به آن نیاز دارید توسط برنامه Audio Editor Pro – Music Editor, Sound Editor در اختیارتان قرار داده می شود. پس از نصب و ورود به داشبورد برنامه اولین نکته ای که توجه شما را به خودش جلب می کند دسته بندی تمامی امکانات می باشد. این موضوع کمک می کند که برای رفع نیاز های خود هیچ گاه دچار سردرگمی نشده و بتوانید در زمانی کوتاه تغییرات دلخواه تان را در فایل های صوتی ایجاد نمایید. جدای از امکانات ویژه ای که در ادامه به آن ها اشاره کنیم، کاربران به مجموعه ای از ابزار ویرایشی رایج دسترسی دارند که در میان آن ها می توان به برش فایل های صوتی، شروع ضبط صدای اطراف، ادغام کردن چندین صدا با یکدیگر و … اشاره کرد؛ که برای کاربران مبتدی بسیار کاربردی هستند.

در بسیاری از موارد ما استارت اپ هایی را مشاهده می کنیم که علی رغم داشتن امکانات زیاد نمی توانند اصلی ترین نیاز های ما را برطرف کنند!

بر خلاف این دسته از اپلیکیشن ها ما در برنامه Audio Editor & Music Editor شاهد امکاناتی کاربردی هستیم. شاید در کنار دیگر ابزار مشابه، این نرم افزار قابلیت های محدودی داشته باشد، اما مطمئن باشید که همین ویژگی ها می توانند در سطوح بسیار بالایی نیاز های کاربران را برطرف کنند.

از مهم ترین ویژگی های جالب توجه نرم افزار فوق مبدل صوتی و ویدئویی آن می باشد. این قابلیت کمک می کند که بتوانید به سادگی هر چه تمام تر فرمت فایل های صوتی را به یکدیگر تغییر داده و یا اینکه یک فایل ویدئویی را به یک فایل صوتی با کیفیت تبدیل کنید.


اگر توجه کرده باشید در برخی از مواقع، برخی از موزیک هایی که آن ها را اجرا می کنیم از حجم صدای مناسبی برخوردار نیستند. ما به کمک برنامه Audio Editor & Music Editor می توانیم تنها با یک اشاره تمامی مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم. تنها کافی است تا فایل صوتی مورد نظرتان را انتخاب نموده و سپس در میان ابزار نمایش داده شده حجم آن را افزایش دهید و به عنوان یک فایل صوتی جدید ذخیره اش نمایید. علاوه بر این اگر جزو علاقه مندان به موزیک های خاص هستید قادر خواهید بود که با ابزار میکس حرفه ای چندین فایل صوتی را با یکدیگر میکس کرده و یک خروجی فوق العاده با کیفیت را دریافت نمایی



 

امکانات و قابلیت های برنامه Audio Editor & Music Editor

  • ویرایش فایل های صوتی و موزیک های تان تنها با یک اشاره
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از ابزار متنوع و گوناگون
  • ایجاد تغییرات در حجم صدای فایل های صوتی
  • گزینه ای برای ضبط صدای اطراف
  • توانایی ادغام چندین فایل و میکس آن ها با یکدیگر
  • فشره سازی فایل های صوتی و کاهش حجم شان
  • مبدل داخلی تبدیل فرمت فایل های صوتی به یکدیگر
  • گزینه ای برای تبدیل فرمت فایل های ویدئویی به صوتی
  • ساخت آهنگ زنگ دلخواه تان از موزیک مورد علاقه خود
  • دریافت خروجی با کیفیتی بسیار بالا

امیدواریم بتونید از این نرم افزار بهترین استفاده ها رو ببرید و نظراتتون رو هم برای ما کامنت کنید تا بقیه بینندگان هم بتونن از تجربیات شما استفاده کنن.

پرسش های متداول


با چه برنامه ای می تونم با موبایلم پادکست درست کنم ؟
در حال حاظر یکی از بهترین اپ ها Audio Editor Pro
آیا با موبایل می تونم پادکست درست کنم ؟
با نصب نرم افزار Audio Editor Pro به راحتی می تونید این کار رو انجام بدید .
امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نویسنده
رضا امینی
رضا امینی
عکاس، خبرنگار، تدوینگر و فعال شبکه های اجتماعی

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد