جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ایجاد کارگاه های تولیدی در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی توسعه می یابد

ایجاد کارگاه های تولیدی در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی توسعه می یابد

ایجاد کارگاه های تولیدی در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی توسعه می یابد
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهتمام معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مبنی بر پیاده سازی مدل جدیدی از واگذاری زمین به سرمایه گذاران در قالب ایجاد کارگاه های کوچک، این مهم در شهرکها و نواحی صنعتی استان توسعه می یابد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-علی بهرامی زاده با اشاره به دیدار "علی رسولیان" معاون وزیر صمت با مدیران حوزه صنعتی و صنفی در سفر یکروزه خود به خراسان رضوی افزود : توسعه جدی کارگاه های تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان مورد تاکید معاون وزیر صمت است. 
وی اظهار داشت: کارگاه های تولیدی، زودبازده و اشتغالزایی زیادی دارند و از این رو توسعه آن در دولت سیزدهم مورد تاکید جدی قرار گرفته و از کل قراردادهای منعقد شده با متقاضیان در زمین‌های کارگاهی شهرک‌های صنعتی استان تاکنون ۲۸۳ واحد کارگاهی به بهره‌برداری رسیده و برای چهار هزار و ۱۵۷ نفر شغل ایجاد شده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، توسعه واحدهای کارگاهی کوچک را از راهبردهای امسال سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برشمرد و گفت: تعهد امسال این شرکت ایجاد ۸۰ واحد کارگاهی است که از این تعداد تاکنون ۷۰ واحد به متقاضیان در شهرکهای صنعتی توس و کلات واگذار شده است.
گفتنی است: روز گذشته با حضور "علی رسولیان" معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از چهار طرح عمرانی و چهار واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی توس و مشهد (کلات) بهره برداری شد.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب