جستجو
رویداد ایران > خبرها > لیزر کربن چیست و چه فوایدی دارد؟

لیزر کربن چیست و چه فوایدی دارد؟

لیزر کربن چیست و چه فوایدی دارد؟
لیزر اسپکترا، لیزر کربن پیل یا پیلینگ کربن، همه نام های مختلفی است که به یک شیوه درمانی خاص با استفاده از کربن و لیزر خاص گفته می شود. از جمله دستگاه های بسیار موثر و کاربردی در زمینه روشن سازی و بستن منفذهای پوست لیزر اسپکترا است.

لیزر کربن چیست؟

لیزر کربن یا پیلینگ نرم، نوعی شیوه پاک سازی پوست است که کاملا بدون درد بوده، تقریبا بلافاصله اثر می کند. این شیوه درمانی به خصوص برای افرادی که پوست چرب دارند یا از جوش سر سیاه، منفذهای باز پوست، اکنه و کدورت پوست شکایت دارند، موثر واقع می شود.
 
پیلینگ کربن به ویژه زمانی بکار شما می آید که میخواهید بلافاصله ظاهر پوست خویش را بهتر کنید. در هالیوود از پیلینگ کربن درست پیش از رفتن روی رد کارپت( فرش قرمز) استفاده می شود. به همین علت پیلینگ کربن را پیلینگ هالیوودی هم می نامند.
 
منافع کربن لیزر
 


جوانسازی( rejuvenating): در این شیوه لایه های عمقی تر پوست هم هدف قرار گرفته می شود و باعث تحریک ساخت کلاژن می گردد که نتیجه آن افزایش قوام پوست و کاهش چین و چروک می باشد.
 
درمان اکنه و از بین رفتن چربی پوست: گرمایی که توسط کربتن لیزر به پوست منتقل میشود باعث از بین رفتن باکتری های ایجادکننده اکنه می شود. همینطور از طریق تخریب نسبی غدد سباسه باعث کاهش تولید چربی پوست می گردد. درمان با کربن لیزر علاوه بر صورت بر روی دیگر ناحیه ها مانند سینه و پشت و ران ها هم انجام می شود. هرچند حتی با انجام یک جلسه کربن لیزر نتایج قابل توجه بدست می آید ولی برای حصول بهترین نتیجه درمان منظم توصیه می شود.
 
عیبهای کربن تراپی
 

عیبهای کربن تراپی

کربن تراپی با به روزترین تکنولوژی موجود و با در نظر گرفتن ویژگی های انواع پوست، با یک طیف نرم به لایه برداری پوست می پردازد و هیچ عوارض و خطری در بر ندارد و شما میتوانید فورا پس از انجام کربن تراپی به فعالیت روزانه خویش برگردید.
 

تعداد جلسات کربن تراپی

تعداد جلسات موردنیاز کربن تراپی، بسته به ميزان عوارض و مشکلاتی که در پوست مشاهده می شود و بر اساس صلاح دید پزشک تعيين می گردد. ولی در حالت کلی و در اکثریت موارد 3 الی 5 جلسه درمانی، در فاصله زمانی 2 تا 3 هفته و یا به صورت ماهانه باعث بهبود طولانی مدت پوست خواهد شد.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب