جستجو
رویداد ایران > خبرها > انواع مدل باکس دیواری با طراحی شیک و مدرن

انواع مدل باکس دیواری با طراحی شیک و مدرن

انواع مدل باکس دیواری با طراحی شیک و مدرن
در این مطلب برای دوست داران و علاقمندان به طراحی دکوراسیون داخلی، انواع مدل باکس دیواری را پیشنهاد می دهیم. زیرا باکس های دیواری و شلف ها علاوه بر اینکه جلوه ای زیبا و خاص به فضای منزل می دهند، استفاده های کاربردی زیادی هم می توانند داشته باشند.
شلف ها و باکس های دیواری در واقع شکل مدرن طاقچه های گچی و سنگی می باشند که در دکوراسون خانه های قدیمی مورد استفاده قرار می گرفتند. در این بخش انواعی از مدل باکس دیواری با طرح های شیک و خلاقانه گردآوری کرده ایم که درادامه ملاحظه می کنید.

انواع مدل باکس دیواری با طراحی شیک و مدرن

استفاده از انواع مدل شلف دیواری در ابعاد و مدلهای مختلف، معمولا در اغلب خانه های امروزی یافت می شود. باکس های دیواری در انواع مختلفی از چوب و فلز ساخته شده اند که با پیچ بر روی دیوار نصب می شوند و بسیار مستحکم می باشند. شلف ها و باکس های روی دیوار ضمن اینکه به نمای داخلی ساختمان جلوه ای شیک و زیبا می بخشند، استفاده از آنها بسیار کارآمد بوده و کاربردهای فراوانی دارند. در این بخش، انواعی از مدلهای شیک و مدرن شلف  ها و باکس های دیواری را به شما معرفی کرده ایم که در ادامه ملاحظه خواهید کرد.
شلف های شیک و مدرن امروزی در دکوراسیون خانه های امروزی استفاده های کاربردی فراوانی دارند، مثلا به عنوان کتابخانه و یا تزیین دکور و قرار دادن مجسمه و … بسیار مناسب می باشند. همچنین به راحتی می توان آنها را جابه جا کرد، از این رو استفاده ازآنها مورد علاقه بسیاری از افراد از جمله طراحان داخلی و تزیینات دکوراسیون ساختمان می باشد.
تزیین قفسه و شلف چوبی


طراحی شیک باکس دیواری
باکس دیواری شیک و خلاقانه
باکس سفید بعنوان قفسه کتابخانه
شلف دیواری مدرن
باکس مدرن با طرح جذاب
باکس و شلف دیواری
مدلهای جذاب باکس روی دیوار
مدل قفسه دیواری امروزی
شلف دیواری با مدل شیک و امروزی
مدل باکس چوبی شیک و مدرن
تزیین باکس و شلف برای آشپزخانه
طرح مستطیلی قفسه دیواری
طرح جالب و مدرن باکس روی دیوارانواع شلف و باکس برای تزیین دکوراسیون
مدل زیبای شلف و باکس اتاق کودک
تزیین شیک و زیبای شلف دیواری
باکس شیک برای تزیین دکور
مدل درختی و جذاب  شلف دیواری
مدل باکس های دیواری در انواع فلزی و چوبی
باکس دیواری چوبی با طراحی جدید

جدیدترین مدلهای باکس دیواری

ایتفاده از باکس دیواری در منزل به زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل کمک می کند و نقش مهمی در زیبایی منزل ایفا می کند، همانطور که می دانید در زمان های گذشته جهت تزیین دیوار از طاقچه استفاده می کردند اما، امروزه از باکس و شلف های دیواری استفاده می کنند که در مدلهای مختلفی وجود دارد و بسته به سلیقه تان می توانید طرحی زیبا و شیک از آن را انتخاب کنید.

استفاده از قفسه های دیواری و باکس ها از مهم ترین روش ها جهت تزیینات دیوار سالن پذیرایی می باشد همچنین، نیازی به فضای زیادی ندارد و شما می توانید  روی آن وسایل تزیینی و دکوری را به شکل زیبایی بسازید که در ابعاد بزرگ و کوچک وجود داشته و بسته به ایعاد وسیله ای که می خواهید روی آن بچینید باید اندازه باکس دیواری مورد نظرتان را انتخاب کنید، در ادامه مطلب مدلهایی از باکس دیواری را گرد آوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید باکس زیبایی را انتخاب کنید.
 
برچسب ها
نسخه اصل مطلب