جستجو
رویداد ایران > خبرها > چگونه ایمیل بفرستیم؟

چگونه ایمیل بفرستیم؟

چگونه ایمیل بفرستیم؟
دانستن چگونگی استفاده از ایمیل نیاز جامعه امروز است. در مقایسه با نامه قدیمی و تمبر پستی ، ارسال ایمیل سریعتر ، ارزان تر و راحت تر است. این مهم است که بتوانید در عرض چند ثانیه برای اطلاع رسانی یا دریافت بازخورد از شخصی پیام ارسال کنید.
در این مطلب به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید برای شخصی ایمیل ارسال کنید. ارائه دهندگان خدمات ایمیل بسیاری وجود دارند که شما امروز می توانید از آنها استفاده کنید و مطمئناً در آینده رشد می کنند ، اما در اینجا روش ارسال ایمیل توسط یاهو و جیمیل را برای شما آماده کرده ایم:
 

ارسال ایمیل در جیمیل 

اکنون که یک حساب Gmail ایجاد کرده اید ، می توانید ارسال پیام های ایمیل را شروع کنید. نوشتن ایمیل می تواند به سادگی تایپ پیام باشد ، یا می توانید از قالب بندی متن ، پیوست ها و امضا برای سفارشی سازی پیام خود استفاده کنید.
 
وقتی نامه الکترونیکی می نویسید ، از پنجره compose استفاده می کنید. اینجا جایی است که شما آدرس ایمیل گیرنده ، موضوع و متن ایمیل را که خود پیام است اضافه می کنید.
همچنین می توانید انواع مختلف قالب بندی متن و همچنین یک یا چند پیوست را اضافه کنید. در صورت تمایل ، حتی می توانید امضایی ایجاد کنید که به انتهای هر ایمیل ارسال شده شما اضافه شود.
 

برای ارسال ایمیل:

1. در پنجره منوی سمت چپ ، روی دکمه  Compose کلیک کنید.
 
آموزش ارسال ایمیل
 
3. باید یک یا چند گیرنده به قسمت To: اضافه کنید. این کار را می توانید با تایپ یک یا چند آدرس ایمیل (با کاما از هم جدا کنید) یا می توانید برای انتخاب گیرنده ها از مخاطبین خود ، روی To: کلیک کنید ، سپس مخاطب خود را انتخاب کنید.
 
روش ارسال ایمیل
 
نکته: اگر شخصی که برای او ایمیل می کنید از قبل یکی از مخاطبین شما است ، می توانید نام ، نام خانوادگی یا آدرس ایمیل آن شخص را تایپ کنید و Gmail مخاطب زیر قسمت To: را نمایش می دهد. سپس می توانید کلید Enter را فشار دهید تا فرد به قسمت To: اضافه شود.
 
نحوه ارسال جیمیل
 
کادر محاوره ای آپلود فایل ظاهر می شود. فایلی را که می خواهید پیوست کنید انتخاب کنید ، سپس روی Open کلیک کنید.
 
آموزش ارسال جیمیل
 
وقتی برای ارسال ایمیل خود آماده شدید ، روی send کلیک کنید.
قبل از بارگذاری کامل پیوست می توانید روی send کلیک کنید. همچنان بارگذاری می شود و Gmail پس از اتمام بارگزاری فایل به طور خودکار ایمیل را ارسال می کند.
 

• قالب بندی ایمیل

Gmail به شما امکان می دهد انواع مختلف قالب بندی را به متن خود اضافه کنید.
برای دیدن گزینه های قالب بندی مختلف ، روی دکمه formatting در پایین پنجره  Compose کلیک کنید.
 
افزودن امضا در ایمیل
 

پایین بروید تا قسمت Signature را ببینید.
امضای مورد نظر خود را در کادر تایپ کنید. در صورت تمایل می توانید قلم را تغییر دهید ، قالب بندی دیگری اضافه کنید یا تصویری وارد کنید.
 
روش ارسال ایمیل در یاهو
 
2. پس از ورود به سیستم ، رابط کاربری حساب ایمیل خود را مشاهده خواهید کرد. برای شروع ایجاد ایمیل ، روی compose کلیک کنید.
 
روش ارسال ایمیل
 
4. در قسمت subject عنوان یا موضوع ایمیل را وارد کنید.
 
اموزش ارسال ایمیل
 
6. پس از تایپ پیام ، آدرس ایمیل گیرنده خود را تأیید کنید. همانطور که داشتن آدرس فیزیکی اشتباه در خانه شخصی می تواند منجر به ارسال پیام به جای دیگری شود ، آدرس ایمیل نادرست می تواند آن را برای شخص دیگری ارسال کند. بعد از بررسی صحت تمام اطلاعات ، روی send در پایین کلیک کنید و ایمیل خود را ارسال کرده اید.
 
نحوه ارسال ایمیل در یاهو 
برچسب ها
نسخه اصل مطلب