جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ + فرم، نحوه، سایت و قیمت قرعه کشی پیش فروش نقدی

ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ + فرم، نحوه، سایت و قیمت قرعه کشی پیش فروش نقدی

ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ + فرم، نحوه، سایت و قیمت قرعه کشی پیش فروش نقدی
ایران خودرو پیش فروش محصولات خود را در مهر و آبان ۱۴۰۰ (فروش نقدی یک ساله - بخشنامه ۴۴۰۰ به مناسبت والدت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت) آغاز کرد؛ زمان قرعه کشی ایران خودرو پس از پایان مهلت ثبت نام است و فرم ثبت نام تارا، دنا پلاس، رانا، سورن و پژو ۲۰۷ از طریق سایت این گروه خودروسازی در دسترس است.
ثبت‌نام طرح پیش فروش ایران خودرو در مهر ۱۴۰۰ آغاز شد و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد؛ متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

محصولات ایران خودرو

بر اساس بخشنامه ۴۴۰۰ ایران خودرو، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ دستی، رانا پلاس و سورن پلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام در نام طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از روز پنج‌شنبه مورخ بیست و نهم مهر ماه ۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز یکشنبه مورخ دوم آبانماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

سایت ایران خودرو

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.


نحوه واریز وجه ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

فرآیند ثبت نام ایران خودرو

نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.
نکته ۲: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثلاً دارا بودن پلاک فعال انتظامی و فاقد گواهینامه رانندگی دارای اعتبار (حداقل پایه سوم) و …) باشند، در صورت اقدام به ثبت نام، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

برچسب ها
نسخه اصل مطلب