جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ارائه تمامی خدمات فقط با ارائه کارت واکسن امکان پذیر خواهد بود

ارائه تمامی خدمات فقط با ارائه کارت واکسن امکان پذیر خواهد بود

ارائه تمامی خدمات فقط با ارائه کارت واکسن امکان پذیر خواهد بود
معاون استاندار فارس گفت: ارائه تمامی خدمات از جمله حضور در رستوران ها، سالن های سینما، سالن های ورزشی و حضور در محل کار فقط با ارائه کارت واکسن کرونا امکان پذیر خواهد بود.
​عبدالرضا قاسم‌پور سه شنبه شب در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح قرنطینه هوشمند در آبان ماه، گفت: صدور و تمدید مجوز در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و … در استان فارس با ارائه کارت واکسن کرونا و ورود به سینماها، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی و… نیز تنها برای دریافت کنندگان واکسن کرونا امکان پذیر است و بر اجرای کامل این مصوبه نظارت دقیق خواهد شد.
وی تاکید کرد: کارمندان تمام ادارات، نهادها و بانک‌ها که واکسن کرونا نزده‌اند اجازه ورود به محل کار ندارند و غیبت برای آنها لحاظ خواهد شد.
معاون استاندار فارس افزود: پایگاه‌های واکسیناسیون در ترمینال‌ها و فرودگاه شیراز راه‌اندازی خواهد شد و استفاده کنندگان از وسایل حمل و نقل مانند قطار، اتوبوس بین شهری و هواپیما تنها با ارائه کارت واکسن و یا تست «پی سی آر» منفی امکان استفاده از این وسایل را خواهند داشت.
او با بیان اینکه برای اصناف و اماکن و مراکز بارکد خوان‌هایی در نظر گرفته خواهد شد، تاکید کرد: ورود دانشجویان به دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها مشروط به تزریق واکسن کرونا است و در حوزه حمل و نقل عمومی این قانون باید رعایت شود.
قاسم‌پور ادامه داد: مقرر است مدارس کم جمعیت از آبان در صورت عدم مواجه شدن با پیک ششم کرونا با مدارس کم جمعیت بازگشایی شوند و مدارس همواره توسط کارشناسان بهداشت امکان فعالیت حضوری خواهند داشت.
او با اشاره به دورکاری کارکنان دولت عنوان کرد: تمام کارکنان به جز در شهرهای قرمز باید در محل کار خود حضور منظم داشته باشند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب