جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > به دلیل المپیک را داشتیم ورزشکاران برای لیگ دو ومیدانی کشور آماده بودند

به دلیل المپیک را داشتیم ورزشکاران برای لیگ دو ومیدانی کشور آماده بودند

به دلیل المپیک را داشتیم ورزشکاران برای لیگ دو ومیدانی کشور آماده بودند
سرمربی تیم دو و میدانی ذوب آهن گفت: دو و میدانی ورزش نخست المپیک است و باید به آن بیشتر بها داده شود، صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی پیگیری‌های زیادی برای این رشته انجام می‌دهد و سجادی وزیر جدید ورزش در گذشته از قهرمانان دوومیدانی بوده که امیدواریم با حضور او وضعیت دو و میدانی بهتر شود.

سجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم دو و میدانی ذوب آهن و لیگ دو و میدانی کشور، اظهار کرد: زمانی که تیم دو و میدانی ذوب آهن بسته شد، دو هدف را دنبال می‌کردیم، یکی کسب مقام خوب در لیگ باشگاه‌های کشور و دیگری حضور بازیکنان جوان در تیم بود تا برای مسابقات آینده مخصوصاً رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین قوی ظاهر شوند و پرچم ایران را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه بومی گرایی هم در تیم انجام دادیم تا آینده دوومیدانی اصفهان حفظ شود، ادامه داد: مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور شامل تیم‌های پلیمر، خلیج فارس، سایپا، ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، سلکتور، مقاوت، نیروی زمینی و چند تیم دیگر بود که پلیمر خلیج فارس قهرمان، ذوب آهن نایب قهرمان و فولاد مبارکه سپاهان مقام سوم را به دست آوردند. امسال به دلیلی اینکه المپیک را داشتیم و ورزشکاران آماده بودند و به نسبت به سال‌های گذشته لیگ پویا و بهتری داشتیم.

سرمربی تیم دو و میدانی ذوب آهن با بیان اینکه دوومیدانی در جایگاه خوبی نبود، تصریح کرد: دو و میدانی ورزش نخست المپیک است و باید به آن بیشتر بها داده شود، صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی پیگیری‌های زیادی برای این رشته انجام می‌دهد و سجادی وزیر جدید ورزش در گذشته از قهرمانان دوومیدانی بوده که امیدوارم با حضور وزیر جدید ورزش وضعیت دو و میدانی بهتر شود و به جایگاه واقعی خود برگردد.

مرادی در خصوص تیم‌داری باشگاه‌های ریشه دار در دو و میدانی، خاطر نشان کرد: همیشه در دو و میدانی باشگاه‌های ریشه دار و سابقه دار ورزش، تیم‌داری کردند که باعث شده وزن این رشته سنگین باشد و برای ورزشکاران باعث دلگرمی شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب