جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال کرمانی تا ۲۰ مهرماه جاری

ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال کرمانی تا ۲۰ مهرماه جاری

ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال کرمانی تا ۲۰ مهرماه جاری
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال تا ۲۰ مهرماه جاری و بازگشایی آرام و تدریجی مدارس از اول آبان ماه تاکید کرد.
"احمد اسکندری نسب" امروز ۱۷ مهرماه در نشست مجازی مدیران، روسا و معاونان پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با بیان اینکه شروع سال تحصیلی چالش های زیادی از جمله ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز مدارس و ... به همراه دارد، گفت: این روزها همکاران اداری در زمینه صدور ابلاغ نشان دادند که اگر برای کاری برنامه و جدیت داشته باشیم به نتیجه خوبی می رسیم، چنانچه برای کاری وقت بگذاریم و تعامل خوبی داشته باشیم مشکلات هم کمتر می شود.
وی افزود: نباید بگذاریم فردی در آموزش و پرورش باشد بدون کارکردن و اثربخشی، تا آموزش و پرورش در مدار اصلی خود قرار گیرد. این موارد به جایگاه رفیع آموزش و پرورش آسیب می زند، شیوه های صحیح معلمی باید در راس کار معلمان قرار گیرد، از کنار کم کاری و کوتاهی نباید بگذریم.
اسکندری نسب در ادامه اظهار کرد: ۱۰ میلیارد تومان به حساب مدارس شبانه روزی واریز شده و در هفته جاری هم مبالغی واریز می شودو نحوه هزینه کرد مهم است، در باب مسائل بهداشتی مدارس مدیران مدارس باید به خوبی مدیریت کنند.
وی بیان کرد: ضرورت دارد تا ۲۰ مهرماه جاری تمام دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال واکسینه شوندکه بعضی از شهرستان ها و مناطق عقب هستند این وظیفه مدیران مدارس است واکسیناسیون و بهداشت را در دستور کار قرار دهند، تلاش بر این است از اوایل آبان ماه مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: آموزش و پرورش الگویی مناسب برای خود تهیه کرده که سیاست آرام و تدریجی بازگشایی مدارس و در کنار تامین سلامت دانش آموزان توام با اجرای عدالت آموزشی و توجه به واکسیناسیون و مسائل بهداشتی در دستور کار است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب