جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جانباز شهید «احمدزاده نوغانی» به فرزند شهیدش پیوست

جانباز شهید «احمدزاده نوغانی» به فرزند شهیدش پیوست

جانباز شهید «احمدزاده نوغانی» به فرزند شهیدش پیوست
پیکر مطهر جانباز شهید «سید احمد احمد‌زاده نوغانی» و پدر شهید «سید عباس احمد‌زاده نوغانی» در مشهد مقدس تشییع می‌شود.
مشهد پایگاه خبریرویداد ایران-جانباز 70درصد «سید احمد احمدزاده» امروز پنج شنبه هشتم مهر در سن 81 سالگی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به فرزند شهیدش «سید عباس احمدزاده» پیوست.
مراسم تشییع این جانباز شهید و پدر فداکار، راس ساعت 10 صبح جمعه نهم مهر همراه با ادای احترام مسئولان، زائران و مجاوران امام رضا(ع ) در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
همچنین پیکر مطهر این شهید والامقام پس از طواف و اقامه نماز در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در گلزار شهدا، بهشت رضا مشهد مقدس در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.
حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی شهادت جانباز دفاع مقدس و پدر شهید را تبریک و تسلیت گفت و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت کرد.
جانباز 70درصد «سید احمد احمدزاده نوغانی» فرزند «سید شیر آقا» در یکم آذرماه 1360 در غرب کشور توسط نیروهای بعث عراق از ناحیه سر و جمجمعه به مقام جانبازی نائل آمد و طبق وصیتش پیکر مطهرش در بهشت رضا مشهد مقدس آرام خواهد گرفت.
شهیدان پدر و پسر «سید احمد و سید عباس احمدزاده نوغانی» در نهم آذرماه 1319 و یکم فروردین 1344 در مشهد چشم به جهان گشودند و در هفتم مهر 1400 به دلیل عارضه مجروحیت و 24 فروردین 1362 در منطقه عملیاتی فکه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و ۳۲۱شهید، 50 هزار و  395 جانباز و سه هزار و ۳۹2 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب