جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تجلیل از خانواده‌های والامقام دو شهیدی توسط مدیر کل بنیاد خراسان رضوی

تجلیل از خانواده‌های والامقام دو شهیدی توسط مدیر کل بنیاد خراسان رضوی

تجلیل از خانواده‌های والامقام دو شهیدی توسط مدیر کل بنیاد خراسان رضوی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با پنج خانواده معظم دو شهیدی در مشهد مقدس دیدار و از فداکاری این عزیزان تجلیل کرد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام حسین معصومی یک شنبه 28 شهریور به دیدار خانواده شهیدان «علی و محمود امیری»، «قربان و محمد رضا رضادادی»، «محمدرضا و احمد نعمتی»، «احمد و حسین مجاوری»، «حسین کشمندی و غلام محمد محمدزاده» و فرزند شهید والامقام «مسلم عابدینی قرایی» رفت و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران مدافعان واقعی ولایت هستند و حضور ارزشمند آنان در جامعه و حمایت از حریم ولایت همان چیزی است که شهدا همه ما را به آنها توصیه کردند که در این مسیر خانواده‌های شهدا جلودار و راه‌گشای همه‌ی ما خواهند بود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن تقدیر از والدین شهدا افزود: ملت سرافراز ایران دلاورمردی و از خود گذشتگی شهدای والامقام، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز و بازماندگان آنان را هرگز از یاد نخواهد برد چرا که همه‌ی آحاد جامعه اسلامی خود را مدیون ایثارگری‌ها و شجاعت این عزیزان دانسته و تلاش می کنند در مسیر آنان قدم بردارند.
وی تاکید کرد: خانواده‌های شهدا میراث داران این انقلابند و همانند گنجینه‌های ارزشمند و نعمت‌های بزرگی در جامعه هستند که باعث می‌شود با خدمت مضاعف به آن‌ها مسیری را برای رشد و بالندگی خدمتگزاران به جامعه ایثارگری بوجود آید. 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان خاطر نشان کرد: امیدواریم در  اجرای طرح سپاس تا پایان هفته دفاع مقدس دیدار از خانواده‌های چند شهیدی در مشهد مقدس به پایان برسد.
در این دیدارها که صدیقه خدیوی معاون تعاون و طوریان رئیس دفتر مدیر کل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی و حجت الاسلام  ملکی رئیس بنیاد شهید و امور  ایثارگران منطقه دو مشهد نیز حضور داشتند، با اهدای لوح سپاس از این عزیزان تجلیل به عمل آمد. 
گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهد الرضا پرونده هشت هزار و 673 شهید، 37 هزار و 268 جانباز و یک هزار و 937 آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب