جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تزریق واکسن در خراسان جنوبی ها به دهه هفتادی‌های رسید

تزریق واکسن در خراسان جنوبی ها به دهه هفتادی‌های رسید

تزریق واکسن در خراسان جنوبی ها به دهه هفتادی‌های رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: امکان ثبت نام برای تزریق واکسن برای متولدین دهه ۷۰ در خراسان جنوبی مهیا شد.
محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور به رسانه‌های گروهی گفت: امکان ثبت نام در سایت ملی ثبت‌نام واکسن کرونا به آدرس salamat.gov.ir برای افراد ۳۰ سال به بالا (متولدین ۱۳۷۰ و قبل) فعال شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: از این گروه سنی درخواست کرد که به منظور تسریع روند واکسیناسیون در استان خراسان جنوبی، هرچه سریعتر نسبت به ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir  اقدام کنند و براساس زمان و مکانی که برای تزریق واکسن انتخاب کرده‌اند، به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: افرادی که قبلا واکسن دریافت کرده و طی دو هفته آینده قصد سفر خارج از کشور دارند از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به آدرس vcr.salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.
دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: آدرس اینترنتی کارت دیجیتال واکسن حاوی QR-Code حداکثر یک روز پس از ثبت‌نام به افراد پیامک می‌شود.
وی با بیان اینکه در هنگام ثبت‌نام، ورود دقیق اطلاعات گذرنامه شامل نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی و شماره گذرنامه ضروری است، یادآور شد: در صورتی که نام و نام خانوادگی انگلیسی با گذرنامه دقیقا منطبق نباشد یا شماره گذرنامه نادرست وارد شود ممکن است از ورود افراد به کشور مقصد جلوگیری شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب