جستجو
رویداد ایران > خبرها > 10 ترفند برای درشت‌ نشان دادن چشم‌ ها

10 ترفند برای درشت‌ نشان دادن چشم‌ ها

10 ترفند برای درشت‌ نشان دادن چشم‌ ها
چشم، دریچه ای به روح است و بیشتر زیبایی و جاذبه انسان ها در چشمان آنها جمع شده است. با نگاه می توان به اعماق فکر یک انسان نفوذ کرد. هر چه چشم ها زیباتر، جذابیت بیشتر. هر چه چشم درشت تر، چهره، زیباتر. از این رو، ترفندهای ساده آرایشی برایتان ذکر کرده ایم تا با کمک آنها، چشم های خود را بزرگ تر از آنچه هست، نشان دهید.
 
بالا کشیدن چروک چشم ها

 
به جای مداد سیاه، از مداد، ریمل و سایه آبی استفاده کنید. آبی باعث می شود تا سفیدی چشم شما بیشتر و براق تر دیده شود. سایه آبی را نیز در قسمت داخلی چشم، کم‌رنگ تر و در قسمت بیرونی، پررنگ تر بکشید. همین کار ساده توهم بزرگ تر بودن ایجاد می کند. 
 
به سمت بالا ریمل بزنید 

 
اگر دوست دارید چشمانتان بیشتر حالت عروسکی و فانتزی داشته باشد، از مژه های مصنوعی استفاده کنید.  البته قسمت درونی چشم باید مژه هایش کوتاه تر باشد. در انتها نیز مژه ها باید بلندتر باشند. این ترتیب موجب بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شود. 
 
استفاده از مداد طلایی 

 
سایه دودی را در پشت پلک و زیر چشم استفاده کنید. این باعث می شود تا چشم درشت تر دیده شود. سایه دودی در زیر چشم موجب می شود تا سفیدی چشم بیشتر دیده شود و نتیجه آن بزرگ تر دیده شدن چشم است. از رنگ هایی که بیشتربه رنگ پوست شما شباهت دارد، استفاده کنید. رنگ نزدیک رنگ پوست باعث زیباتر دیده شدن آرایش می شود و توی ذوق نمی زند. 
 
خط چشم 


 
سایه سفید و ریمل با برق لب ساده ترین آرایش است و باعث زیبایی صورت نیز می شود. 
 
رنگ ابروها 

 
با خط چشم های قهوه ای، زیر پلک را بکشید. این کار باعث می شود تا عمق چشم دیده شود. سپس روی آن ریمل بزنید.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب