جستجو
رویداد ایران > استان ها > زنجان| مایحتاج مردم استان در شب عید تأمین‌شده است

زنجان| مایحتاج مردم استان در شب عید تأمین‌شده است

زنجان| مایحتاج مردم استان در شب عید تأمین‌شده است
استاندار زنجان گفت: با پیش‌بینی‌های انجام‌شده، تمامی مایحتاج مردم استان در شب عید تأمین‌شده و مشکلی در این زمینه در استان زنجان وجود ندارد و نباید مردم استان نگرانی در این زمینه داشته باشند .

فتح اله حقیقی در ستاد تنظیم بازار استان، با مقایسه آمار توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در 11 ماهه اخیر با 12 ماهه سال گذشته، تصریح کرد: این افزایش نشان می‌دهد رانت در شبکه توزیع خارج از بازار استان زنجان ایجادشده که باید فرمانداران این موضوع را در شورای تأمین مطرح و بررسی کنند.

او بر افزایش نظارت‌های مستمر و جدی از سوی بازرسان برای کنترل بازار تأکید کرد و گفت: با تخلفات صورت گرفته باید برخورد قانونی صورت گیرد و بازرسان شهرستانی نیز باید هماهنگی و تعامل بیشتری با فرمانداران داشته باشند.

استاندار زنجان تفاوت موجود در قیمت توزیع مرغ در استان‌های کشور را یکی از مشکلات این بخش برشمرد و اظهار کرد: دستورالعمل توزیع گوشت قرمز در زنجان باید بومی و عملیاتی شود و بازرسی‌ها از بازار باید همراه با تحلیل و ارزیابی انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه، ایجاد سد معبر از سوی برخی کسبه را از نکات موردتوجه و تأکید مردم در بازدیدهای میدانی خود برشمرد و اظهار کرد: برخی از کسبه با موانعی برای ایجاد محل پارکینگ در مقابل مغازه‌های خود به شکل‌گیری سد معبر دامن می‌زنند که برای رفع و ساماندهی این معضل شهری باید راهکارهای جدی اندیشیده شود.

او در سخنان خود بر ضرورت افزایش تعامل و ارتباط میان مدیران و مردم تأکید کرد و گفت: یکی از راه‌های افزایش ارتباط مدیران با مردم حضور در بین شهروندان است که عدم برقراری این ارتباط، موجب افزایش نارضایتی مردمی می‌شود.

مقام عالی استان همچنین تأکید کرد: جهت رفاه حال شهروندان و گردشگران باید سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر ایجاد شود.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: اگرچه برخی از مسائل و معضلات بسیار جزئی و ناچیز به نظر می‌آیند ولی موجب نارضایتی مرد شده‌اند که باید رفع شوند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب