جستجو
رویداد ایران > استان ها > بوشهر| واردات 100 قلم کالا توسط مرزنشینان مجاز است

بوشهر| واردات 100 قلم کالا توسط مرزنشینان مجاز است

بوشهر| واردات 100 قلم کالا توسط مرزنشینان مجاز است
استاندار بوشهر با تأکید بر مقابله قاطع با قاچاق سوخت، مواد مخدر و کالا گفت: برای کنترل مصرف سوخت و مبارزه با قاچاق سوخت باید لنج‌های صیادی استان بوشهر به سامانه ردیاب مجهز شود .

عبدالکریم گراوند در جلسه کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق استان بوشهر با بیان اینکه واردات 100 قلم کالا توسط مرزنشینان مجاز شد اظهار داشت: با رعایت ضوابط استانداردها و مقررات تصویب‌شده زمینه تسریع در ترخیص کالاهای یادشده در انبارهای گمرک استان بوشهر اقدام شود.

او با تأکید بر جلوگیری از قاچاق دام و محصولات دامی افزود: در راستای مقابله با قاچاق دام از مرزهای استان بوشهر اقدامات لازم انجام شود و با قاچاقچیان برخورد قاطع شود. استاندار بوشهر با تأکید بر کاهش رسوب کالاهای کانتینری در محوطه بندر بوشهر گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق و صنوف باید در اولویت اداره کل تعزیرات حکومتی قرار بگیرد.

گراوند با تأکید بر تشدید بر مقابله با کالای قاچاق در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: مقابله قاطع با قاچاق سوخت، مواد مخدر و کالا در اولویت برنامه استان است و در این راستا دستگاه‌های برتر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اجرای مصوبات معرفی می‌شوند.

او بر نصب سامانه ردیاب بر روی شناورهای صیادی تأکید کرد و گفت: برای کنترل مصرف سوخت و مبارزه با قاچاق سوخت باید لنج‌های صیادی به سامانه ردیاب مجهز شوند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب