جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال علیه ویروس کرونا در قشم

آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال علیه ویروس کرونا در قشم

آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال علیه ویروس کرونا در قشم
مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم از واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال علیه ویروس کرونا در قشم خبرداد.
حمید رضا بهزادی بیان داشت: واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال در این شهرستان از امروز آغاز شد و در روزهای آینده به افراد بالای ۱۸ سال می رسد.
بهزادی عنوان کرد: شهروندان به منظور تسهیل در روند واکسیناسیون باید با مراجعه به خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت، پرونده الکترونیک خانوار تشکیل دهند و سپس به مراکز واکسیناسیون برای دریافت واکسن مراجعه کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم با اشاره به اینکه تاکنون ۲۴ هزار دز واکسن برای افراد بالای ۴۵ سال در قشم تزریق شده است، اضافه کرد: از نظر مراجعه برای واکسیناسیون در استان هرمزگان رتبه پایینی داریم و افراد در این رده سنی استقبال چندانی نکردند.
بهزادی تصریح کرد: واکسیناسیون در مرکز تجمیع شهر قشم به نشانی روبروی اسکله دوحه، سالن ورزشی خلیج فارس، در شهر درگهان مرکز تجمیع به نشانی خیابان ناخدا، سالن اداره گمرک منطقه آزاد درگهان و در سایر مناطق شهرستان در مراکز خدمات جامع سلامت هر روستا از ساعت ٩ تا ١٣ و ١٧ تا ٢١ به ارایه خدمات به مراجعه کنندگان می‌پردازند.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب