جستجو
رویداد ایران > استان ها > هرمزگان| برپایی جشنواره فیلم و عکس هرمزگان من تا 30 بهمن

هرمزگان| برپایی جشنواره فیلم و عکس هرمزگان من تا 30 بهمن

هرمزگان| برپایی جشنواره فیلم و عکس هرمزگان من تا 30 بهمن
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان از برپایی جشنواره فیلم و عکس با عنوان «هرمزگان من» در استان خبر داد و گفت: منتظر نگاه هنری هنرمندان استان به آئین و رسوم، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و سنت‌های استان در این جشنواره هستیم .

رضا برومند اظهار داشت: این جشنواره با هدف افزایش مشارکت هنرمندان استان در معرفی بهتر استان هرمزگان طراحی‌شده است.

او افزود: با برگزاری جشنواره هرمزگان من به دنبال توجه دادن هنرمندان و معرفی ظرفیت‌ها، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی، میراث ملموس و ناملموس شامل آئین‌ها، رسوم و سنت‌های هرمزگان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان هرمزگان گفت: این جشنواره در سه بخش شامل بخش عکس، بخش فیلم‌های مستند و بخش فیلم موبایلی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: به برگزیدگان هر بخش جوایز نفیس نقدی اهدا خواهد شد ضمن آنکه امکان خرید آثار فاخر تولیدی هنرمندان نیز با توافق دوجانبه فراهم خواهد بود.

برومند از برگزاری جشنواره و پذیرش آثار از تاریخ ۱۲ تا ۳۰ بهمن خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن زمینه‌ها مراسم معرفی برگزیدگان در دهه سوم اسفندماه سال جاری برگزار کنیم.

او ضمن تأکید و درخواست از هنرمندان برای استفاده از نگاه هنری در معرفی زیبایی‌های استان گفت: تنها راه شرکت در این جشنواره و ارسال آثار از طریق وب‌سایت جشنواره به نشانی WWW.HORMOZGANEMAN.IR است که هنرمندان بایستی با مراجعه به نشانی فوق نسبت به ارسال آثار هنری خود اقدام کنند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب