جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۷ سالگی یک پروژه راهسازی/ الیگودرز - داران همچنان نیمه‌تمام

۱۷ سالگی یک پروژه راهسازی/ الیگودرز - داران همچنان نیمه‌تمام

۱۷ سالگی یک پروژه راهسازی/ الیگودرز - داران همچنان نیمه‌تمام
در حالی عملیات اجرایی پروژه راهسازی الیگودرز - داران از سال ۸۳ شروع شده که تا کنون با گذشت حدود ۱۷ سال تنها پنج کیلومتر از آن به مرحله افتتاح رسیده است.
عملیات اجرایی پروژه راهسازی الیگودرز - داران از سال ۸۳ آغاز شده و تا کنون از مجموع ۲۷ کیلومتر آن، تنها پنج کیلومتر به اتمام رسیده است.
پروژه‌های حوزه راه لرستان با گذشت سال‌ها همچنان در نقطه پیشرفت فیزیکی پایینی متوقف مانده‌اند و این در حالیست که عدم چهار خطه شدن این محورها و… موجب وقوع تصادفات فراوانی در سطح راههای استان شده است.
این امر موجب انتقادات فراوانی از سوی مردم و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شده است و این در حالیست که متأسفانه تا کنون اقدام جدی در راستای فعال و تکمیل شدن این پروژه‌ها در لرستان صورت نگرفته است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی الیگودرز - داران، تحت عنوان دورود - داران در قانون بودجه سنواتی از سال ۸۳ شروع شده است افزود: متأسفانه این پروژه پیشرفتی نداشته است، تلاش کرده‌ایم که طی یک تا دو سال اخیر پنج کیلومتر از آن آسفالت شود و زیر بار ترافیک برود.
ضرورت تکمیل تقاطع موجود در مسیر
خدابخشی عنوان کرد: پیمانکار برای پروژه انتخاب شده و انتظار داریم که با سرعت عملیات اجرایی را انجام دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقاطع موجود در مسیر الیگودرز - داران گفت: این محل، یک نقطه بسیار حادثه خیز است.
۱۷ سالگی یک پروژه راهسازی/ الیگودرز - داران همچنان نیمه‌تمام
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیمانکار در این محل فعال است و در حال کار کردن است ادامه داد: بخشی از کار انجام شده و حدود ۴۰ درصد نیز پیشرفت دارد.
خدابخشی تصریح کرد: این تقاطع مشکل اعتباری هم ندارد و انتظار ما این است که پیمانکار هر چه سریع‌تر این پروژه را تکمیل کند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب