جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بناهای تاریخی همدان بازگشایی شدند

بناهای تاریخی همدان بازگشایی شدند

بناهای تاریخی همدان بازگشایی شدند
بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی همدان با اجازه ستاد مبارزه با کرونای استان تمامی بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و موزه‌های همدان برای بازدید گردشگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۹ باز هستند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان از بازگشایی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری همدان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه با توجه به رایزنی‌های انجام شده با ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان و همچنین با استناد به دستورالعمل‌های صادره توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تمامی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر همدان که در اختیار این اداره کل است، بازگشایی شد عنوان کرد: در دستورالعمل‌های صادره از ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان تصریح شده که مسئولان تمامی جاذبه‌های گردشگری با رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات بهداشتی می‌توانند به گردشگران و علاقه‌مندان به آثار تاریخی خدمات‌رسانی کرده و مسئولان بهداشتی استان نیز بر این روند نظارت خواهند داشت.
جهانگیریان ادامه داد: تمامی بناهای تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و موزه‌های استان برای بازدید گردشگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 8:30  صبح لغایت 19  بعدازظهر باز هستند.
 به گزارش تسنیم استاندار همدان در جلسه گذشته ستاد مبارزه با کرونای استان نیز اعلام کرد: روند بیماری کرونا در استان همدان کنترل شده اما شکننده است.
وی با بیان اینکه شهرهای اسدآباد، کبودرآهنگ، تویسرکان و فامنین در شرایط زرد و سایر شهرستان‌ها در شرایط نارنجی قرار دارند مطرح کرد: باید گروه‌های بازرسی نظارت خود از اماکن عمومی را افزایش دهند تا پروتکل ها به خوبی رعایت شوند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب