جستجو
رویداد ایران > استان ها > اصفهان| عملیات حفاری تونل خط دوم مترو به‌زودی آغاز می‌شود

اصفهان| عملیات حفاری تونل خط دوم مترو به‌زودی آغاز می‌شود

اصفهان| عملیات حفاری تونل خط دوم مترو به‌زودی آغاز می‌شود
شهردار اصفهان گفت: با ترخیص تیغه برشی 60 تنی ماشین حفاری مترو، طی روزهای اخیر عملیات حفاری تونل خط دوم متروی اصفهان به‌زودی آغاز می‌شود .

 قدرت الله نوروزی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روزهایی که یادآور حماسه و تلاش برای آزادی، استقلال و تحقق جمهوری اسلامی بوده و هست، اظهار کرد: از همه مردم دعوت می‌کنم با حضور خود در رویدادها و تجمعات مرتبط با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، مردمی بودن انقلاب و روزهای آن را نشان دهند.

او همچنین با بیان اینکه پیشاپیش آغاز سال نو میلادی را به شهروندان مسیحی اصفهان تبریک می‌گویم، گفت: اصفهان، شهر همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهرداری هم در این عرصه برنامه‌هایی دارد و درصدد است در کنار مردم باشد و عرصه را برای همه فعالان مردمی باز بگذارد.

او با اشاره به اقدامات جدید برای توسعه قطار شهری اصفهان، اظهار کرد: در روزهای اخیر، کاترهد یا تیغه برشی 60 تنی ماشین‌های حفاری خط دوم به اصفهان رسید که بعد از نصب این قطعه بر ماشین حفار و آماده‌سازی و تکمیل «تی بی ام»، عملیات حفاری تونل خط دوم متروی اصفهان به‌زودی آغاز می‌شود.

نوروزی افزود: این تیغه برشی با هزینه 816 هزار یورو خریداری و از گمرک ترخیص شده است.

او با بیان اینکه ایستگاه‌های جدید دوچرخه با سازوکار جدید با مشارکت بخش خصوصی در شهر فعال می‌شود، گفت: در سازمان پایانه‌های شهرداری هم چند رخداد جدید را طی روزهای آتی شاهد خواهیم بود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب