جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب اعلام شد

عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب اعلام شد

عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب اعلام شد
دستورالعمل اجرایی هفته صرفه‌جویی در مصرف آب ( ۷-۱ تیرماه ) ۱۴۰۰ در راستای مدیریت مصرف بهینه و مقابله با تنش آبی در فصل گرم سال اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری هم وطن ؛ بهمن آذرمنش مدیر روابط عمومی شرکت در گفتگویی ضمن گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب و با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برای گذر از تنش آبی اظهار داشت: امسال با توجه به کاهش بارندگیها ، گرمای زودرس و نیز کاهش منابع تامین آب ، تابستان سختی  پیش رو داریم که برای گذر از تنش آبی در پیک مصرف، نیازمند چاره اندیشی های اساسی و همکاری تمام مشترکین عزیز هستیم .
وی با اشاره به عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت: مدیریت مصرف آب ، برق و خانواده با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت خانواده‌ها در مدیریت مصرف و افزایش نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف عنوان اولین روز هفته است.
وی چهار شنبه دومین روز این هفته را به نام مدیریت مصرف آب و برق ، افکار عمومی و رسانه با هدف استفاده گسترده‌تر از ظرفیت وسایل ارتباط جمعی و شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و افزود:  سومین روز هفته صرفه جویی تحت عنوان مدیریت مصرف آب و برق، صنعت، سازمان‌های عمومی و موسسات خصوصی نامگذاری شده است. 
آذرمنش، عنوان چهارمین روز این هفته را مدیریت مصرف آب و برق و آموزه‌های دینی خواند و گفت : پنجمین روز هفته صرفه جویی نیز با نام مدیریت مصرف آب و برق ، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین اعلام شده است.
 وی مدیریت مصرف آب و برق غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست را عنوان ششمین روز این هفته با هدف تشریح نقش آب و انرژی در امنیت غذایی بیان کرد و افزود: هفتمین و آخرین روز هفته صرفه جویی نیز به نام مدیریت مصرف آب و برق، اقتصاد و حقوق شهروندی با اهدافی همچون لزوم رعایت قانون از سوی همه و اطلاع رسانی در خصوص انواع جرایم و تخلفات و تدوین راهکارهای رفع موانع حقوقی و قانوی در اجرای طرحها نامگذاری شده است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب