جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برخی با تنگ نظری به دنبال توقف قطار سریع‌السیر اصفهان–تهران هستند

برخی با تنگ نظری به دنبال توقف قطار سریع‌السیر اصفهان–تهران هستند

برخی با تنگ نظری به دنبال توقف قطار سریع‌السیر اصفهان–تهران هستند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد با تنگ نظری و بدبینی در برخی از جریانات داخل استان‌های دیگر به دنبال توقف اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران هستند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اظهارات اقبال شاکری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص توقف طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران اظهار داشت: ما مخالف توقف این طرح هستیم و این طرح قطعاً باید اجرایی شود.

اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران یک ضرورت است

وی افزود: اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران یک ضرورت است برای اصفهان و شهرهای اطراف و ما به جد دنبال اجرای این طرح هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنگ نظری و بدبینی برخی از جریانات داخل استان‌های دیگر به دنبال توقف اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران هستند، تصریح کرد: در این زمینه ما اعلام آمادگی می‌کنیم تا در آن استان‌ها نیز چنین پروژه‌هایی راه‌اندازی شود اما آنها در صدد لغو پروژه‌ای نباشند که سال‌هاست برای آن هزینه شده و زحمت کشیده شده است.

چهار کیلومتر از طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران زیرزمینی اجرا می‌شود

وی با بیان اینکه در روند اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران زیرسازی برخی از مسیر را در دستور کار داریم، ابراز داشت: باید توجه داشت که این خط بنا است از دو شهر در استان اصفهان عبور کند که ممکن است آسیب زننده باشد.

حاجی دلیگانی افزود: برای این امر از کارشناسان به عنوان مشاور استفاده کردیم و به این نتیجه رسیدیم که برای جلوگیری از خسارات احتمالی بخشی از قطار سریع السیر اصفهان – تهران به میزان چهار کیلومتر از زیر زمین عبور کند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب