جستجو
رویداد ایران > خبرها > لمینت ناخن چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟

لمینت ناخن چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟

لمینت ناخن چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟
لمینت کردن یا همان کاور ناخن عملی است برای زیبا کردن ناخن ها و جلوگیری از صدمه دیدن آن‌ها، همچنین کاور کردن ناخن، به شما کمک می‌کند ناخن‌های طبیعی خود را به مدت طولانی، بلند و زیبا نگه دارید؛ زیرا مواد کاور ناخن، بر روی صدف طبیعی ناخن، کار می‌شود و از شکستن آن‌ها، جلوگیری می‌کند و جایگزین خوبی به عنوان کاشت محسوب می شود.
مواد لمینت ناخن چیست ؟
- ابزار مانیکور
- پرایمر مخصوص ناخن 
- ضد قارچ
- ژل بیس
- مواد لمینت
- دستگاه uv
- پد الکلی
 
مواد لمینت ناخن
 
نکته: استفاده از مواد بدون آب انجام می شود زیرا با استفاده از آب چسبندگی کاهش می یابد. در آب انجام دادن خیلی مناسب افرادی است که کار سنگین انجام نمی ددهند و کاهای سبک و راحت انجام می دهند.
 
این کار برای افرادی است که دوام و استحکام ناخن را می خواهیم بالا ببریم. در واقع هدف از لمینت، زیبایی ناخن و مرتب بودن انتهای ناخن و بالا بردن دوام سطح ناخن است که ناخن بالا بیاید و بتوان آن را بلند کرد.
 
3. پس از سوهان کشی روی ناخن یک پرایمر غیر اسیدی می زنیم تا بدنه ناخن برای چسباندن مواد لمینت آماده شود. دقت شود که هر دست را جدا جدا پرایمر بزنید. چون بسیار سیال است و حرکت می کند.
 
4. حال از سافت ژل استفاده می کنیم. چون ژل حساس و روانی است، پس از زدن ژل روی هر ناخن 10 ثانیه در داخل دستگاه UV قرار می دهیم تا سطح آن مستحکم شود. در انتهای کار 60 ثانیه داخل دستگاه می گذاریم تا کاملا در جای خود فیکس شود.
 
لمینت یا کاور ناخن برای چه کسانی مناسب می باشد؟
حتما برایتان سوال است که در چه مواردی می توان از این روش استفاده کرد؟
ناخن ها از یک ماده پروتئینی که کراتین نام دارد تشکیل شده اند.ناخن های سالم معمولا دارای رنگ یکنواخت، صاف و بدون شیار هستند.
 
در برخی افراد ناخن ها به دلایل مختلفی دچار ترک یا نا همواری می شوند که جلوه زیبایی ندارد. با استفاده از لمینت ناخن می توانید با پوشش این عیوب، ظاهر ناخن هایتان را جذاب کنید.
 
بعد از ریموو کردن مواد که ناخن ها نازک و شکننده می شود، جهت استحکام بخشیدن به صدف ناخن از لمینت استفاده کرد.
 
افرادی که ضخامت کاشت پودر را دوست ندارند می توانند از این روش استفاده کنند.صدف ناخن طبیعی دارای پستی و بلندی می باشد که با این روش به خوبی می توان ایرادات صدف ناخن را بدون آسیب به آن بر طرف کرد.
پیشنهاد ویژه
برچسب ها
نسخه اصل مطلب