جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آمار بیماران بستری کرونا در زنجان کاهش یافته است

آمار بیماران بستری کرونا در زنجان کاهش یافته است

آمار بیماران بستری کرونا در زنجان کاهش یافته است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: میزان بستری و سرپایی‌های کرونا در استان زنجان به نسبت هفته‌های گذشته به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده و روند بیماران بستری روند قطره چکانی است.
پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیماری کرونا در استان زنجان روند نزولی به خود گرفته است، گفت: طی چند روز گذشته فوتی‌های کرونا هم در استان کاهش یافته است.
وی اظهار کرد: افرادی که یک بار از مرکز جامع خدمات سلامت و یا مراکز بهداشت خدمات درمانی دریافت کردند دیگر نیازی نیست در سامانه سیب ثبت نام کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: پوشش ترزیق واکسن در شهرهای با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر در استان زنجان بسیار خوب است.
قزلباش بر لزوم تقویت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: مردم بر این امر اذعان داشته باشند که واکسن تنها نوعی خود مراقبتی است و باید همچنان بهداشت را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه میزان بستری و سرپایی‌های کرونا در استان به نسبت هفته‌های گذشته به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است، افزود: همچنین روند بیماران بستری روند قطره چکانی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طی روزهای گذشته با کاهش بیماری کرونا شاهد کاهش زدن ماسک در استان هستیم که در این میان مردم باید همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب