جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت شکر به ما ابلاغ نشده است

هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت شکر به ما ابلاغ نشده است

هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت شکر به ما ابلاغ نشده است
کوره‌چینی گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت شکر به ما ابلاغ نشده است و تاکنون نیز افزایش قیمت در این کالا نداشته‌ایم.
 ابوالقاسم کوره‌چینی دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت شکر به ما ابلاغ نشده است و تاکنون نیز افزایش قیمت در این کالا نداشته‌ایم و هر گونه افزایش قیمت در شکر تخلف است و باید با آن برخورد شود؛ ملاک فروش، قیمت مصوب است.
او با بیان اینکه قیمت شکر بسته‌بندی برای مصرف‌کننده ۸ هزار و ٧٠٠ تومان است؛ موجودی شکر در استان خوزستان نیز مناسب است، اما ظرفیت برای انجام بسته‌بندی کم است، افزود: شرکت توسعه نیشکر خوزستان کارخانه بسته‌بندی شکر خود را در مدار قرار داده است و کمبود ظرفیت بسته‌بندی شکر در خوزستان را جبران می‌کند.
کوره‌چینی بیان داشت: قیمت شکر صنف و صنعت هر کیلوگرم ١١ هزار و ۵٠٠ هزار تومان درب کارخانه است و دو نرخی بودن شکر موجب شده است افرادی که مصرف شکر بالایی دارند، از شکر مصرف خانوار استفاده کنند و عده‌ای به دلیل اختلاف قیمت در نرخ‌های شکر، در بازار این کالا تبانی ایجاد کرده‌اند و شکر مصرف خانوار را در مصارف صنفی استفاده می‌کنند.
دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز تصریح کرد: هر کجا که کالایی دو قیمتی باشد، در کنارش رانت و فساد وجود دارد؛ تنها راه حل مشکل شکر در بازار، تک‌نرخی شدن آن است و به این ترتیب، تمام فساد موجود در بازار شکر از بین خواهد رفت.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب