جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازدید سرزده مدیرکل بنیاد خراسان رضوی از بنیاد مناطق سه گانه مشهد مقدس

بازدید سرزده مدیرکل بنیاد خراسان رضوی از بنیاد مناطق سه گانه مشهد مقدس

بازدید سرزده مدیرکل بنیاد خراسان رضوی از بنیاد مناطق سه گانه مشهد مقدس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در راستای ارزیابی نحوی پاسخگویی کارکنان بنیاد به صورت سرزده به بنیاد مناطق سه گانه مشهد رفت.
مشهدپایگاه خبری رویداد امروز-حجت الاسلام حسین معصومی در خصوص ارزیابی نحوی پاسخگویی کارکنان بنیاد به جامعه ایثارگری به صورت سرزده به بنیاد مناطق سه گانه مشهد مقدس رفت و با تعدادی از کارکنان و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین رکن پاسخگویی به ارباب رجوع تکریم ایثارگران است، که باید در تمامی ادارات نهادینه شود.
وی افزود: با توجه به شیوع کرونا بخشی از خدمات بنیاد تغییر کرده است، به عنوان مثال طرح سپاس که دیدار حضوری بوده به صورت ارتباط تلفنی و یا در شرایط ضروری دیدار از درب منزل انجام می‌شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان خاطر نشان کرد: تلفن 1616 در حال حاضر بهترین پل ارتباطی خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان با کارکنان بنیاد است.
وی تاکید کرد: بخش اعظم مشکلات ایثارگران برای اجرایی نشدن قوانین در سایر ادارات است که به همه همکاران توصیه کردیم مشکلات از این قبیل را نیز پیگیری و مانع سردرگمی ایثارگران در سازمان‌ها شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران بخشی از خدمات را می‌توانند به صورت الکترونیکی از سایت ایثار دریافت کنند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و  311شهید، 49 هزار و 914 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب