جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > پیش فروش خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۰ + قیمت، جزئیات ثبت نام و فروش فوری بهمن موتور

پیش فروش خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۰ + قیمت، جزئیات ثبت نام و فروش فوری بهمن موتور

پیش فروش خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۰ + قیمت، جزئیات ثبت نام و فروش فوری بهمن موتور
ثبت نام بهمن موتور برای طرح جدید ثبت پیش فروش نقدی، فروش فوری نقدی و فروش نقدی اقساطی خودروهای وانت کاپرا دو کابین دو دیفرانسیل، وانت کارا تک کابین جدید، وانت کارا دوکابین جدید در اردیبهشت ۱۴۰۰ با موعد تحویل خرداد و شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شد.

شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید پیش فروش محصولات خود را اجرا کرد.

زمان ثبت نام در طرح بهمن موتور

ثبت نام در طرح‌های جدید فروش و پیش فروش بهمن موتور از روز شنبه مورخ ۴ اردیبهشت شروع شده است. با توجه به اینکه امکان دارد برخی از کارت‌های بانکی دارای سقف پرداخت باشند لازم است پیش از اقدام به ثبت نام، از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی اطمینان حاصل گردد.

آدرس سایت ثبت نام بهمن موتور

متقاضیان برای ثبت نام در درگاه اینترنتی فروش محصولات بهمن موتور بایستی به آدرس https://bahman.iranecar.com مراجعه نمایند.


رنگ محصولات بهمن موتور

قیمت قطعی محصولات بهمن موتور

در طرح پیش فروش محصولات بهمن موتور قیمت قطعی محصول در زمان ارسال دعوتنامه مشخص شده و شامل مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های شماره گذاری و بیمه شخص ثالث است. مبلغ ما به التفاوت نهایی پس از اعمال سود مشارکت اعلام می‌گردد.

آموزش ثبت نام محصولات بهمن موتور

برای ثبت نام وارد سایت فروش محصولات کرمان موتور شده و بعد از محیا کردن شرایط اولیه مثل: اطمینان از سقف برداشت کارت بانکی، مشخص کردن یک شماره شبا و … وارد قسمت ثبت نام بهمن موتور می‌شویم.

نکته: ارائه مدارک تکمیل پرونده ظرف مدت ۴۸ ساعت از تاریخ ثبت نام به نمایندگی الزامی است.

شرایط عمومی فروش نقدی بهمن موتور



برچسب ها
نسخه اصل مطلب