جستجو
رویداد ایران > خبرها > نمی‌توان روی درمان کرونا حساب کرد

نمی‌توان روی درمان کرونا حساب کرد

نمی‌توان روی درمان کرونا حساب کرد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه روی درمان کرونا نمی‌توان حساب کرد، گفت: درمان‌های کرونا اختصاصی نیستند و اثربخشی صددرصدی ندارند و بنابراین باید روی واکسیناسیون و فاصله‌گذاری اجتماعی کار شود.
دکتر فرهاد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انتهای داستان کرونا مشخص نیست؛ هر چند وقت یک بار واریانت‌های مختلفی از ویروس کرونا پیدا می‌شود مانند واریانت انگلیسی و واریانت برزیلی و ممکن است دوباره یک واریانت جدید پیدا شود و بیماری‌زایی ایجاد کند.
وی بیان کرد: اصل رعایت و پیشگیری، مهم‌تر از درمان است؛ در شرایط فعلی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از اجتماعات در پیشگیری از بیماری مهم است و تا زمانی که تجمعات وجود دارد، این بیماری دست از سر ما برنمی‌دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دو موضوع در کنترل بیماری مهم است؛ یکی فاصله‌گذاری اجتماعی و دیگری واکسیناسیون و تا زمانی که همه واکسینه شوند، اگر فاصله‌گذاری اجتماعی کاملا رعایت شود می‌توانیم در کنترل بیماری امیدوار شویم.
وی با بیان اینکه روی درمان کرونا نمی‌توان حساب کرد، گفت: درمان‌های کرونا اختصاصی نیستند و اثربخشی صددرصدی ندارند و بنابراین باید روی واکسیناسیون و فاصله‌گذاری اجتماعی کار شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب