جستجو
رویداد ایران > خبرها > انجام بیش از ۲۷۳ مورد نظارت بر عملکرد رانندگان حمل کالا در استان کرمانشاه

انجام بیش از ۲۷۳ مورد نظارت بر عملکرد رانندگان حمل کالا در استان کرمانشاه

انجام بیش از ۲۷۳ مورد نظارت بر عملکرد رانندگان حمل کالا در استان کرمانشاه
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کرمانشاه گفت: بیش از ۲۷۳ مورد نظارت بر عملکرد رانندگان بخش کالا انجام شده که در این بازدیدهای دوره ای ۲۳۸۰ امور ناوگان حمل و نقل کالا مورد بازرسی قرار گرفته است.
به گزارشپاگاه خبری هم وطن، مجیدگلزاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کرمانشاه گفت: سیمان، محصولات کارخانه های قند، صنایع پتروشیمی، پالایشگاهی و نفت از مهمترین محصولاتی است که از استان کرمانشاه به سراسر کشور توسط ناوگان حمل و نقل کالای جابه جا می شود.
فعالیت ۸۳شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان 
وی در خصوص وضعیت حمل و نقل کالای استان، اظهار داشت: ۸۳شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان وجود دارد و پروانه فعالیت ۴۱ شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا در سال گذشته تمدید شده است.
وی افزود: بیش از ۲۷۳ مورد بازدید نظارت بر عملکرد رانندگان بخش کالا با انجام شده است که در این بازدید های دوره ای ۲۳۸۰ امور ناوگان حمل و نقل کالا مورد بازرسی قرار گرفته اند.
 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کرمانشاه با بیان اینکه این استان به لحاظ کشاورزی یکی از قطب های کشور محسوب می شود، افزود: در کنار محصولات کشاورزی، محصولات دامی نیز به سایر نقاط کشور ارسال می گردد.
گلزاری در خصوص بحث نظارتی، گفت: در سال گذشته ۳۴۷ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا انجام شده است.
وی در پایان از مردم خواست، مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل را با شماره ۱۴۱ مطرح و مطمئن باشند نسبت به مسائلی که اعلام می کنند برای داشتن حمل و نقلی سالم پیگیری های لازم انجام و نتایج به سمع و نظر مردم خواهد رسید.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب