جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نحوه حضور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه شاهد در شرایط کرونا

نحوه حضور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه شاهد در شرایط کرونا

نحوه حضور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه شاهد در شرایط کرونا
برنامه حضور دانشجویان رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری و مامایی دانشگاه شاهد تا پایان فروردین ماه سال جاری اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شاهد، با توجه به شرایط کرونایی استان تهران و بر اساس آخرین بخشنامه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نحوه حضور دانشجویان دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری و مامایی تا تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شد.
در صورت ابلاغ بخشنامه جدید از طرف وزارت بهداشت، مطابق با آن اطلاع رسانی و اقدام خواهد شد.
بر اساس این برنامه، دستیاران دوره های تخصصی دندانپزشکی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دانشکده حضور پیدا می کنند.
دانشجویان نیمسال های ۱۱ و ۱۲ دکتری دندانپزشکی عمومی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت گروه بندی شده و کشیک در دانشکده حضور پیدا می کنند و ارائه دروس و فعالیت آموزشی سایر دانشجویان دکتری دندانپزشکی عمومی به صورت غیر حضوری خواهد بود.
دانشجویان دوره کارورزی دکتری پزشکی عمومی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و منطبق بر بخشنامه وزارت بهداشت در محل آموزش حضور پیدا می کنند.
حضور دانشجویان دوره های کارآموزی دکتری پزشکی عمومی و کارآموزان رشته های کارشناسی پرستاری و اتاق عمل به صورت داوطلبانه و با ارائه درخواست کتبی دانشجو به دانشکده بوده و در صورت عدم تمایل دانشجویان برای حضور، با ارایه درخواست کتبی به دانشکده مبنی بر استفاده از مرخصی تحصیلی، می‌توانند از مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات استفاده کنند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب