جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > انتقاد تند بیرانوند: تیم ملی تنهاست/ در بحرین به پرچم و سرود ما بی احترامی کردند

انتقاد تند بیرانوند: تیم ملی تنهاست/ در بحرین به پرچم و سرود ما بی احترامی کردند

انتقاد تند بیرانوند: تیم ملی تنهاست/ در بحرین به پرچم و سرود ما بی احترامی کردند
با تمریناتی که می‌بینم آقای اسکوچیچ برگزار می‌کند روزبه‌روز شرایط تیم بهتر می‌شود. اسکوچیچ دارد به بچه‌ها تاکتیک‌های خیلی جدید یاد می‌دهد و برنامه‌های خاصی دارد.
علیرضا بیرانوند بعد از آنکه چند بازی تیم‌ملی را به‌دلیل مصدومیت از دست داد در مسابقه دوستانه مقابل سوریه به میدان رفت و عملکرد درخشانی هم از خود به نمایش گذاشت. او با چند مهار خوب و دو پاس بلند برای مهاجمان، یکی از بازیکنان برتر زمین بود تا یک‌بار دیگر آمادگی‌اش را به رخ دیگر رقیبان بکشد. دروازه‌بان آنتورپ بلژیک که حالا دوباره حضورش را در پست شماره‌یک تیم‌ملی تثبیت کرده به سؤالات همشهری پاسخ داده است:
 
بعد از بازی با سوریه خیلی‌ها نکته مثبت این مسابقه را حضور مجدد و پرقدرت شما در دروازه تیم‌ملی می‌دانند. نظر خودت در مورد این مسئله و روند فنی بازی با سوریه چیست؟
واقعا بازی سختی بود چون سوریه به‌هرحال تیم خوبی است. شرایط من هم خدا را شکر خیلی خوب بود چون بدون هیچ مصدومیتی وارد اردوی تیم ملی شدم. البته زیاد هم از تیم ملی دور نبودم. فکر کنم 2بازی بود که با هماهنگی کادر فنی و به‌خاطر مصدومیت نتوانستم در اردو باشم. اما خدا را شکر در شرایط خیلی خوبی برگشتم و توانستم به تیم‌ملی کمک کنم. شرایط تیم‌ملی هم الان خیلی خوب است. حالا دیگر مردم باید برایمان دعا کنند. شرایط سختی است. انشاءالله بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و اتفاقات خوبی بیفتد.

  وضعیت مطالباتت از پرسپولیس چه شد؟
موضوع را به وکیلم سپردم و او دارد کارها را پیش می‌برد. به‌هرحال یک پولی است که حق طبیعی من است آن را بگیرم. من برای پرسپولیس زحمت کشیده‌ام. پرسپولیس هم می‌داند که واقعا این پول حق من است. چون می‌توانستم کاری کنم که از انتقالم حتی یک یورو هم دست پرسپولیس را نگیرد ولی 700هزار یورو به خزانه این باشگاه واریز کردم. می‌دانستم پرسپولیس شرایط سختی دارد. از طرفی برانکو هم شکایت کرده بود و برای اینکه نگذارم پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه بسته شود این کار را کردم. به‌خاطر اینکه برایم زحمت کشیدند و بزرگم کردند. حالا هم امیدوارم پول من را بدهند. پرونده را به‌دست وکیلم دادم و نمی‌دانم تا کجا جلو رفته است. فقط امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد هم برای من خوب باشد هم برای پرسپولیس.
 
 
 
بعد از سال‌ها زحمت در پرسپولیس و اینکه بعد از جدایی 700هزار یورو هم برای باشگاه سود داشتید، به‌نظر می‌رسید مدیریت سابق باشگاه به نوعی می‌خواستند شما را مقابل هواداران قرار دهند.
 
هواداران می‌دانند علی بیرانوند آدم رکی است. اصلا اینطور نیست که یک مدیر بتواند بیاید مرا جلوی هواداران بگذارد. هواداران مرا خوب می‌شناسند. می‌دانند وقتی عصبی می‌شوم چقدر حرف‌هایم را رک می‌زنم. اینها را ثابت کرده‌ام. همیشه هم گفته‌ام از هیچ‌کس هم نمی‌ترسم. دارم زحمت می‌کشم. نه کسی پشتم است، نه کسی پارتی‌ام. یک مصاحبه‌هایی علیه مدیران قبلی پرسپولیس کرده‌ام که هر اتفاقی می‌افتد هواداران حرف‌هایم را به‌عنوان مثال و ضرب‌المثل پخش می‌کنند که بیرانوند یک حرفی زد و حرفش چقدر درست بود.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب