جستجو
رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > آغاز طرح زمستانه کتاب ۹۹، با مشارکت ۹۸ کتابفروشی استان اصفهان

آغاز طرح زمستانه کتاب ۹۹، با مشارکت ۹۸ کتابفروشی استان اصفهان

آغاز طرح زمستانه کتاب ۹۹، با مشارکت ۹۸ کتابفروشی استان اصفهان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:طرح زمستانه کتاب ۹۹ ، با مشارکت ۹۸ کتابفروشی همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان آغاز شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:علاقه‌مندان و خریداران کتاب تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۵ درصدی تهیه کنند.

حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی یکی از اهداف اجرای این طرح را ترویج فرهنگ کتابخوانی و رونق بخشی به بازار کتاب، بیان کرد و افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکان خرید آنلاین و غیرحضوری کتاب در برخی از کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

او گفت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است و ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب‌های چاپی می‌شود و سایر کالا‌های فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود.

معتمدی افزود: اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح زمستانه کتاب ۹۹ در استان در نشانی https://tarh.ketab.ir/SearchBookShop.aspx قابل مشاهده است.

در این دوره، استان‌های تهران با ۱۴۷ کتابفروشی، خراسان رضوی با ۱۱۲ کتابفروشی اصفهان با ۹۸ کتابفروشی و قم با ۷۸ کتابفروشی، بیشترین مشارکت را داشتند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب