جستجو
رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > استان اصفهان به کمک مردم در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت شتافت‌

استان اصفهان به کمک مردم در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت شتافت‌

استان اصفهان به کمک مردم در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت شتافت‌
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کمک‌رسانی به کهکیلویه و بویر احمد خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۰ تن نایلون، ۳ تیم امدادی اسکان از جمعیت هلال احمر و ۲ تیم راهداری با ۳ دستگاه لودر و کامیون به سی‌سخت اعزام شدند.

به گزارش تسنیم، منصور شیشه‌فروش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله سی‌سخت، اظهار داشت: خساراتی به اماکن مسکونی شهری و روستایی در 50 روستا و 3 شهر در بخش‌های پادنا و پادنای علیای شهرستان سمیرم استان اصفهان وارد شد.

وی افزود: در ارزیابی‌های اولیه 500 واحد مسکونی روستایی و 50 واحد شهری از 20 تا 80 درصد خسارت دیدند همچنین به شبکه آب، برق راه‌ها، قنوات،17 مدرسه، خانه بهداشت و مسجد خساراتی وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان بلافاصله در مرکز استان و شهرستان سمیرم برگزار شد، گفت: در این راستا اقدامات امدادی مورد نیاز انجام شد و در حال حاضر راه‌ها بازگشایی و شبکه برق و آب روستاها وصل و 7 تیم ارزیاب برای برآورد دقیق خسارات در مناطق آسیب دیده حضور دارند.


وی ادامه داد: بارش برف و باران،کولاک وکاهش دما طی روز گذشته که باعث مسدود شدن برخی از محورهای جاده‌ای شد و عملیات ارزیابی را با مشکل مواجه کرد که امروز با قطع بارش و بازگشایی محورها بررسی‌های دقیق خسارات در بخش‌های اماکن مسکونی، بخش کشاورزی و زیر ساخت‌ها انجام خواهد شد.

شیشه‌فروش تصریح کرد: به منظور کمک‌رسانی به استان کهکیلویه و بویر احمد تاکنون 200 دستگاه چادر امدادی، 10 تن نایلون، 3 تیم امدادی اسکان از جمعیت هلال احمر و 2 تیم راهداری با 3 دستگاه لودر و کامیون برای کمک در بازگشایی راه‌ها از اداره راهداری استان به سی سخت اعزام شدند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب