جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > سومين رويداد استارتاپي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان برگزار مي‌شود

سومين رويداد استارتاپي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان برگزار مي‌شود

سومين رويداد استارتاپي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان برگزار مي‌شود
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان گفت: سومين سلسله رويدادهاي استارتاپي اين شركت با موضوعات صنايع شيمي و معدني، رونق و توسعه كسب و كارها در زمان كرونا و فرش و دستبافته‌ها در چهارم اسفند سال ۹۹ برگزار مي‌شود.

حسن آل‌بويه با اعلام اين خبر افزود: شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان سه رویداد استارتاپی با موضوهات ذكر شده به منظور معرفي و شناسايي ايده‌هاي برتر و كاربردي در راستاي حمايت از جوانان در مسير ايده‌پردازي، رشد و و بالندگي همراه با جوايز و حمايت‌هاي نقدي ويژه تيم‌هاي برتر برگزار مي‌كند.

وي بيان كرد: پيوند بين صنعت و دانشگاه جهت راه اندازي كسب و كارهاي هدفمند و پويا كمك به تجاري سازي محصول و توسعه بازار هدف، ارزش‌گذاري و توسعه فني محصولات به كمك مديران موفق استان سمنان و مهندسين صنايع از اهداف سومين سلسله رويدادهاي استارتاپي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان است.

آل‌بويه تصريح كرد: بخش‌ رويداد استارتاپي صنايع  شيمي و معدني شامل محورهاي طراحي و ساخت تجهيزات و ماشين‌آلات صنايع معدني و شيميايي، توليد مواد فرآوري شده، فناوري‌هاي مورد نياز در فرآيندهاي اكتشاف و فرآوري، بسته بندي محصولات معدني و توسعه بازار صنايع شيميايي و معدني است.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان خاطرنشان كرد: طراحي و احياي نقوش سنتي، رنگرزي سازگار با محيط زيست، توسعه بازار و بسته‌بندي دستبافته‌ها از محورهاي رويداد استارتاپي فرش و دستبافته‌ها است.

آل‌بويه، محورهاي بخش رويداد استارتاپي رونق و توسعه كسب و كارها در زمان كرونا را توسعه كسب و كارهاي آنلاين مرتبط با صنعت، تجاري سازي محصولات فناورانه و توليد محتواي آموزشي و فرهنگ‌سازي در صنعت عنوان كرد.

علاقمندان براي شركت در اين رويدادهاي استارتاپي مي‌توانند تا تاريخ ۳۰ بهمن سال ۹۹ ايده‌هاي نوآورانه خود را به پايگاه اينترنتي www.shahrdevelopment.ir/startup  ارسال و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره ۳۱۲۲۷-۰۲۳ تماس حاصل نمايند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب