جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سلامت جسمانی کارکنان مهمترین عامل در بهره وری منابع انسانی است

سلامت جسمانی کارکنان مهمترین عامل در بهره وری منابع انسانی است

سلامت جسمانی کارکنان مهمترین عامل در بهره وری منابع انسانی است
پیشگیری از بیماری لازمه جامعه ای سالم و مقدم بر درمان می باشد؛ با فراهم نمودن زمینه سلامت کارکنان می توان از آسیب های اقتصادی و اجتماعی جلوگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان؛ پرهام صالحی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور به همراه نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با حضور در شركت گاز با علیرضا اعواني مديرعامل و مسئولین حوزه منابع انسانی این شركت ديدار کرد؛ در این گفتگو مسائل و مشکلات مربوط به حوزه سلامت کارکنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در این نشست به اهميت سلامت در حوزه منابع انساني اشاره کرد و گفت: نقش بهداشت در محیط کار به منظور تأمین سلامت نیروی انسانی بسیار پر اهمیت و مورد تأکید است و يكي از رسالت‌هاي اساسي شرکت گاز حفظ سلامتی کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری می باشد.
وی افزود: بهداشت به معنای مصون داشتن کارکنان از بیماری و سلامت وضعیت جسمانی و روانی آنهاست؛ بی شک کارکنانی که از سلامتی برخوردارند بهره وری بیشتری خواهند داشت.
مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان به برخی از خدمات بهداشتی و درمانی این شرکت به نیروهای قراردادی و پیمانکاری اشاره کرد و افزود: در این نشست مشکلات، مسائل و درخواست کارکنان در خصوص دریافت خدمات مرکز درمانی مستقر در شركت گاز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت؛ در نتیجه این دیدار که با دیدگاه مثبت تصمیم گیرندگان همراه بود توافق دوجانبه ای با دیدگاه اهمیت سلامت منابع انسانی و در راستای حل مشکلات و اجابت درخواستهای قانونی صورت پذیرفت.  
برچسب ها
نسخه اصل مطلب