جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > خلع ید بیش از 1700 مترمربع عرصه ملی در شهرستان مهدیشهر

خلع ید بیش از 1700 مترمربع عرصه ملی در شهرستان مهدیشهر

خلع ید بیش از 1700 مترمربع عرصه ملی در شهرستان مهدیشهر
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر گفت: در اجرای حکم قضایی مبنی بر آزادسازی 1 هزار و 784 متر مربع عرصه تصرفی درشهرستان مهدیشهر منطقه امام زاده زینعلی با حضور ماموران منابع طبیعی و فرماندهی انتظامی رفع تصرف و آثار تجاوزی در عرصه خلع یدی ، پاکسازی شد.
حمید رضاعبدوس از دوستداران و همیاران طبیعت خواست؛ با مشارکت در امر حفاظت از منابع طبیعی گزارشات تخریب،تصرف، قطع و حمل چوب غیر مجاز و حریق را به سامانه تلفنی 1504 یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع رسانی کنند.
وی یادآوری کرد: تصرف های غیرقانونی سودجویان یکی از مشکلات وتهدیدهای مهم در عرصه های منابع طبیعی است که با توجه به افزایش قیمت زمین و با ارزش وحاصلخیز بودن اراضی ملی فرصت طلبان را به انجام این عمل مجرمانه وا می دارد.
عبدوس گفت: اراضی منابع ملی در زمره انفال ومتعلق به تمامی نسل‌هاست، لذا باید حفظ شده، احیا وتوسعه یابد و این وظیفه ادارات منابع طبیعی به عنوان متولی است..
عبدوس تاکید کرد: در مجموعه منابع طبیعی استان با تمام توان در مقابل هرگونه دست اندازی سودجویان به این ارزشهای طبیعی خواهیم ایستاد و با متصرفین وتخریب کنندگان برخورد خواهیم کرد.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب