جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ماجرای تخریب پارک و جمع‌آوری تجهیزات آن در منطقه فرهنگ‌شهر گرگان چه بود؟+تصاویر

ماجرای تخریب پارک و جمع‌آوری تجهیزات آن در منطقه فرهنگ‌شهر گرگان چه بود؟+تصاویر

ماجرای تخریب پارک و جمع‌آوری تجهیزات آن در منطقه فرهنگ‌شهر گرگان چه بود؟+تصاویر
گودبرداری غیراصولی در پروژه‌ای که در صیاد ۱۵ ( فرهنگ شهر) در حال ساخت است سبب تخریب بخشی از پارک مجاور شده و شهرداری منطقه یک گرگان هم از پیگیری حقوقی این ماجرا خبر داده است.

ساخت و ساز در انتهای صیاد 15 و گودبرداری غیراصولی آن، حرف و حدیث‌های زیادی به همراه داشته است. ساخت و سازی که سبب تخریب بخشی از پارک مجاور شده و شهرداری هم برای جلوگیری از تخریب بیشتر، وسایل و تجهیزات را جمع‌آوری کرده است.

طبق اعلام منابع طبیعی استان گلستان عرصه‌ای که ساخت و ساز در آن در حال انجام است، سال 91 و در راستای ماده 10 قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن به اداره کل مسکن و شهرسازی واگذار شده بود.

شهرداری گرگان هم گفته این ملک در قالب قراردادی به شرکت تعاونی فجر گلستان واگذار شده و با درخواست رسمی این شرکت، این شهرداری نسبت به صدور پروانه ساخت اقدام کرده است. شهرداری گرگان تأکید کرده که این ساخت و سازها مراحل قانونی را طی کرده است.

 اما گودبرداری غیراصولی در این پروژه سبب تخریب بخشی از پارک مجاور شده و شهرداری هم از پیگیری‌های قضایی و برخورد با مجری و ناظر پروژه خبر داده است.

محسن کریمی، شهردار منطقه یک گرگان درباره مسائلی که پیرامون ساخت و ساز در انتهای صیاد 15 مطرح شده است، اظهار داشت: ملک مورد نظر در انتهای صیاد 15 قرار داشت و دارای سند رسمی به نام دولت جمهوری اسلامی و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن است.



برچسب ها
نسخه اصل مطلب