جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شهردار اهواز دست از جنجال رسانه‌ای بر‌دارد‌

شهردار اهواز دست از جنجال رسانه‌ای بر‌دارد‌

شهردار اهواز دست از جنجال رسانه‌ای بر‌دارد‌
رئیس شورای کلانشهر اهواز با اعتراض به اقدامات غیر قانونی و غیراخلاقی شهردار اهواز گفت: اسنادی از فشار شهردار به برخی رسانه‌ها برای ایجاد جنجال رسانه‌ای و فشار به شورا وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی شورای شهر اهواز، عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز  اظهار داشت: بعد از طرح تذکر دو عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز به موسی شاعری شهردار اهواز، جنجال رسانه ای در فضای مجازی ایجاد شد.
وی افزود: این تذکر اعضای شورای شهر به شهردار به مذاق عده ای خوش نیامده و این دو عضو تذکر دهنده را مورد آماج توهین و تهمت و تهدید قرار دادند.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: تذکر حق قانونی شورا است و تذکرات آقایان فلسفی و موسی پور دو عضو شورای شهر مبنی بر عدم توجه و عدم حضور شهردار در جلسات شورا مورد تاکید همه 13 عضو شورا است.
وی با اشاره به برخی از تخلفات شهردار اهواز، گفت: عدم هماهنگی شهردار در رفت و آمدهای مکرر به خارج از استان و بدون اخذ مرخصی و یا ماموریت تخلف است.
سنواتی افزود: اسنادی از فشار آوردن شهردار در بعضی موارد به برخی رسانه‌ها برای ایجاد جنجال رسانه‌ای برای فشار به شورا و بعضی از مدیران استان به دستگاه‌های نظارتی وجود دارد.
این مدیر شهری کلانشهر اهواز، بیان داشت: به شهردار اهواز توصیه می‌کنم به این روش غیر قانونی، غیر اخلاقی و خارج از شئون پایان دهد.
سنواتی در پایان گفت: مهلت شهردار برای پاسخ به طرح سوال روز سه شنبه هفته آینده به پایان می رسد که شورا بعد از آن به وظایف خود عمل خواهد کرد.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب