جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > هفت پروژه در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان آرادان افتتاح می شود

هفت پروژه در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان آرادان افتتاح می شود

هفت پروژه در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان آرادان افتتاح می شود
مدیرتوزیع برق شهرستان آرادان اعلام کرد: همزمان با ۴۲ سالگی بهار انقلاب، هفت پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری معادل ۴۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید.


رحمان اشرفی بیان داشت: سه پروژه اصلاح ۱۹ هزار و ۷۵۰ متر شبکه فشار متوسط و فشارضعیف هوایی و زمینی و احداث شش ایستگاه هوایی توزیع برق در روستاهای حسین آبادکردها و دولت آباد به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال ، از جملـه پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر سال جاری به شمار می روند.

وی اضافه کرد: پروژه توسعه دوهزار مترشبکه های توزیع برق در سطح شهرستان و نصب یک دستگاه ترانس به قدرت ۱۰۰کیلوولت آمپر بااعتبار چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، پروژه تامین برق چاه های آب کشاورزی با احداث چهار هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و ۹ دستگاه پست هوایی به ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ کیلوولت آمپر باهزینه ۱۰ میلیارد ریال، پروژه احداث یک باب پست زمینی شرکت پتاسیم املاح معدنی ایران به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال و همچنین پروژه نصب تجهیزات جهت هوشمندسازی شبکه با اعتبار یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال، به عنوان مهم ترین پروژه هایی هستند که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح خواهند شد.

وی یادآور شد: ظرفیت سازی برای متقاضیان و مشترکان جدید و افزایش قابلیت اطمینان شبکه های توزیع برق، به عنوان مهم ترین اهداف اجرای این پروژه ها است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب