جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های تردد شبانه در شهرستان‌های با وضعیت آبی اردبیل برقرار است

محدودیت‌های تردد شبانه در شهرستان‌های با وضعیت آبی اردبیل برقرار است

محدودیت‌های تردد شبانه در شهرستان‌های با وضعیت آبی اردبیل برقرار است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: محدودیت‌های تردد شبانه در شهرستان‌های با وضعیت آبی اردبیل برقرار است و به هیچ عنوان خبری مبنی بر لغو محدودیت‌های تردد ارائه نشده است.
سرهنگ سیدحجت فتاحی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: محدودیت‌های تردد شبانه در شهرستان‌های با وضعیت آبی اردبیل برقرار است و به هیچ عنوان خبری مبنی بر لغو محدودیت‌های تردد ارائه نشده است.
وی بیان کرد: در تمامی شهرستان‌های استان تا اطلاع ثانوی تردد خودروها از ساعت 9 تا 4 بامداد ممنوع است و معابر و خیابان‌ها به صورت محسوس و نامحسوس رصد می‌شود تا اجرای این طرح به صورت موفقیت‌آمیز اجرا شود و مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل افزود: رانندگان متخلف و تخطی‌کننده از قوانین راهنمایی و رانندگی نیز 200 هزار تومان اعمال قانون می‌شوند که به همین منظور انتظار می‌رود در این زمینه همکاری‌های لازم توسط مردم پابرجا بماند.
فتاحی ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که در راستای کاهش تصادفات و نیز خطرات ناشی از  آن گام برداشته و مشکلات و مسائل موجود را در این زمینه برطرف کنیم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.
وی اظهار کرد: اعمال محدودیت در ترددها یکی از مسائل مهم است که به دلیل کاهش شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس در دستور کار قرار گرفته است که خوشبختانه از آغاز اجرای این طرح خروجی‌های قابل قبولی نیز به دنبال داشته است.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب