جستجو
رویداد ایران > خبرها > روشهای کاربردی از بین بردن زردی وسایل سفید

روشهای کاربردی از بین بردن زردی وسایل سفید

روشهای کاربردی از بین بردن زردی وسایل سفید
حتما برای خیلی از شماها پیش آمده است که وسایل سفیدتان به مرور زمان زرد شده است. این زردی ها به سختی تمیز می شوند. بنابراین چند راه حل برای شما آورده ایم که راحت‌تر این وسایل را تمیز کنید.
، از بین بردن زردی وسایل می تواند دردناک باشد، اما ایده های مختلفی وجود دارد که می توانید امتحان کنید. لوازم خانگی را هفتگی با یک پاک کننده همه منظوره با مواد سفید کننده، یک پد پاک کن جادویی یا جوش شیرین تمیز کنید. برای زردی شدید، کرم پراکسید را به وسایل مالیده و برای مدت 3 تا 4 ساعت در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار دهید تا تغییر رنگ ایجاد شود.
روش اول : تمیز کردن اساسی
1- وسایل را با تمیز کننده همه کاره پاک کنید. برای تمیز کردن وسایل سفید ، از اسپری تمیز کننده همه منظوره که حاوی مواد سفید کننده است استفاده کنید، که باعث ضد عفونی سطوح و سفید شدن لکه ها می شود. محصول را روی پارچه یا اسفنج تمیز اسپری کرده و سطح را کاملاً پاک کنید. با یک پارچه مرطوب تمیز بشویید.
قبل از خرید، برچسب محصول را بخوانید تا مطمئن شوید برای استفاده در لوازم خانگی بی خطر است.
با انجام تمیزکاری اساسی در هر هفته از سطح سفید محافظت کنید.

4- بگذارید وسیله تان بیرون بماند. به دستگاه اجازه دهید 3 تا 4 ساعت در زیر آفتاب بیرون بماند. هر ساعت آن را بچرخانید تا تمام قسمت های آن در برابر نور خورشید قرار بگیرند. قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش باعث ایجاد واکنش با کرم پراکسید می شود و اثر زرد شدن آن را برعکس می کند.
5- وسیله تان را بردارید و آبکشی کنید. وسیله تان را از کیسه خارج کنید. با استفاده از یک پارچه مرطوب، تمام سفید کننده های کرم را از سطح پاک کنید. قبل از استفاده ، اجازه دهید چندین ساعت خشک شود.
 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب