جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > محمود فکری، بالاتر از مجیدی، شفر و استراماچونی!

محمود فکری، بالاتر از مجیدی، شفر و استراماچونی!

محمود فکری، بالاتر از مجیدی، شفر و استراماچونی!
بررسی آماری نشان داده است، محمود فکری در ۱۱ بازی اول خود در رقابت‌های لیگ برتر، عملکرد بهتری نسبت به ۳ سرمربی پیشین آبی‌ها داشته است.
روز گذشته تیم فوتبال استقلال در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت و در این بازی موفق شد ۳ بر یک پیروز میدان شود. شاگردان محمود فکری با این پیروزی توانستند با ۲۲ امتیاز، برتر از سایر رقبا به صدر جدول رقابت‌های لیگ بازگردند.
این مساله باعث شد تا عملکرد ۴ سرمربی اخیر استقلال یعنی محمود فکری، آندره‌آ استراماچونی، فرهاد مجیدی و وینفرد شفر را در ۱۱ بازی اول رقابت‌های لیگ برتر بررسی کنیم و طبق بررسی‌های انجام شده، محمود فکری بهترین عملکرد را میان این ۴ سرمربی داشته است.

آندره‌آ استراماچونی؛ ۲ باخت، ۳ تساوی و ۶ پیروزی (رتبه سوم)
سرمربی ایتالیایی و محبوب تیم فوتبال استقلال کار خود را با شکست مقابل ماشین‌سازی تبریز آغاز کرد و در ادامه ۲ تساوی مقابل فولاد و نفت مسجد سلیمان به دست آورد و در داربی پایتخت مقابل پرسپولیس شکست خورد. استقلال پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، نوار پیروزی‌های خود را آغاز کرد و با ۶ پیروزی پیاپی، به رتبه سوم جدول لیگ رسید.

محمود فکری؛ ۶ پیروزی، ۱ باخت، ۴ تساوی (رتبه اول)
محمود فکری در میان ۳ سرمربی اخیر تیم فوتبال استقلال بهترین عملکرد رقم زده است و موفق شد در ۱۱ بازی اول خود، صدرنشین رقابت‌های لیگ شود. یاران فکری لیگ را با پیروزی مقابل مس رفسنجان شروع کردند اما در ادامه مقابل فولاد ۲ بر یک شکست خوردند. آبی‌ها در ادامه روند پیروزی و تساوی متوالی داشتند و با پیروزی در هفته نهم، دهم و یازدهم لیگ به صدر جدول این مسابقات رسیدند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب