جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > ۳۱۵ متر از اراضی ملی مهدی‌شهر رفع تصرف شد

۳۱۵ متر از اراضی ملی مهدی‌شهر رفع تصرف شد

۳۱۵ متر از اراضی ملی مهدی‌شهر رفع تصرف شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی‌شهر از اجرای حکم قلع‌وقمع در اراضی ملی روستای سر آور این شهرستان خبر داد و گفت: با این اقدام ۳۱۵ متر از اراضی ملی مهدی‌شهر رفع تصرف شد.

حمیدرضا عبدوس ضمن بیان اینکه با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی، پلیس پیشگیری و یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی حکم قلع‌وقمع در اراضی ملی روستای سر آور شهرستان مهدی‌شهر به اجرا درآمد، ابراز داشت: با این اقدام رفع تصرف ۳۱۵ متر از اراضی ملی مهدی‌شهر انجام شد.

وی با هشدار به افرادی که به‌صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، افزود: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به‌صورت قاطع برخورد می‌کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی‌شهر بابیان اینکه مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت، ابراز داشت: اقدامات قانونی و قضائی توسط مسئولان مربوط شهرستان با سرعت پیگیری و با خاطیان تعدی به منابع طبیعی برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

عبدوس بابیان اینکه متخلفان و متعرضان به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی به‌شدت مجازات خواهند شد، تصریح کرد: این حکم نیز در همین راستا به اجرا درآمده که اجرای قاطع حکم قلع‌وقمع به مساحت ۵۶ مترمربع اتاقک و انباری این شهرستان ازجمله آن‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی در صورت مشاهده هرگونه تخریب و دخل و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفنهای رایگان ۱۵۰۴ و 139مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب