جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > فروش فوری سایپا در دی ۹۹ آغازشد + قیمت قطعی و جزییات

فروش فوری سایپا در دی ۹۹ آغازشد + قیمت قطعی و جزییات

فروش فوری سایپا در دی ۹۹ آغازشد + قیمت قطعی و جزییات
فروش فوق العاده شش محصول سایپا از جمله تیبا، سایپا ۱۵۱ و نیسان با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه در دی ۱۳۹۹ آغاز شد.

ثبت‌نام طرح پیش فروش خودروهای گروه خودروسازی سایپا در دی ماه ۹۹ به مدت سه روز انجام می‌شود و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی دریافت نخواهد شد.

محصولات سایپا

بر اساس بخشنامه گروه خودروسازی سایپا شش محصول تیبا صندوقدار (رینگ فولادی)، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز و نیسان دوگانه سوز آپشنال در این طرح عرضه می‌شوند.

مهلت ثبت نام در طرح جدید سایپا

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ روز پنج‌شنبه مورخ بیست و پنجم دی ماه ۹۹ به مدت سه روز و به صورت شبانه روزی در طرح پیش فروش سایپا ثبت نام کنند.

نکته: متقاضیانی که از خرداد ماه امسال تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.


مهلت پرداخت مبلغ خودرو

در ثبت نام این طرح نیز مانند طرح‌های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود اما پس از قرعه کشی، افراد منتخب ۱۲۰ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی‌الحساب، نسبت به تکمیل نام نویسی خود اقدام کنند.

زمان تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل این خودروها حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

رنگ محصولات سایپا

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا شش محصول با رنگ‌های زیر عرضه می‌شوند:

شرایط اختصاصی بخشنامه ثبت نام سایپا



برچسب ها
نسخه اصل مطلب