جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قیمت ماسک سه لایه بیشتر از یکهزار تومان گرانفروشی است

قیمت ماسک سه لایه بیشتر از یکهزار تومان گرانفروشی است

قیمت ماسک سه لایه بیشتر از یکهزار تومان گرانفروشی است
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: قیمت مصرف‌کننده ماسک سه لایه در داروخانه‌های سیستان و بلوچستان با کاهش ۳۰ درصدی به یکهزار تومان رسید و قیمت بالاتر از این گرانفروشی و تخلف محسوب می‌شود.
دکتر محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این موضوع طبق بخشنامه جدید سازمان غذا و دارو به استان‌ها ابلاغ شده است.
او ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان در صورت مواجهه با تخلف و گرانفروشی می‌توانند موضوع را برای پیگیری از طریق شماره۱۹۰ و یا شماره تلفن ۳۳۳۷۲۰۶۲ گزارش کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا استفاده از ماسک و ضدعفونی دست‌ها در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، گفت: مردم برای اطمینان بیشتر از کیفیت ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده این اقلام را از داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌های مجاز عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی تهیه کنند.
او افزود: شناسایی سریع افراد مثبت، غربالگری تمامی افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلا و نمونه برداری از این افراد و رصد و ایزولاسیون خانگی افراد مثبت از اهداف مهم در مدیریت و کنترل بیماری در گام چهارم بسیج ملی طرح «سردار شهید سلیمانی» است که در سیستان و بلوچستان با قوت ادامه دارد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب