جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > افزایش ۳۰ میلیونی قیمت مسکن مهر دست دلالان را کوتاه می‌کند

افزایش ۳۰ میلیونی قیمت مسکن مهر دست دلالان را کوتاه می‌کند

افزایش ۳۰ میلیونی قیمت مسکن مهر دست دلالان را کوتاه می‌کند
مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: با افزایش ۳۰ میلیون تومانی قیمت مسکن ارزش‌افزوده مالکان گروه هدف بیشتر شده و دلالان متضرر می‌شوند.

سید مهدی هدایت ، با اشاره به افزایش 30 میلیون تومانی قیمت مسکن مهر اظهار داشت: با مصوبه از مراجع قانونی هیچ ‌گونه افزایش قیمتی متوجه مالکان نفرات اول یا گروه هدف نمی‌شود و این افزایش قیمت جهت تکمیل واحدهای مسکن مهر و مقابله با افراد سودجو است.

وی افزود: برای تکمیل واحدها به‌طور مثال در مرحله نصبیات 100 میلیون تومان هزینه تعیین شده که 70 میلیون تومان از آن توسط شرکت عمران و 30 میلیون تومان مابقی توسط آورده مالک تأمین می‌شود و بدین‌ صورت واحد سریع‌تر آماده و ارزش‌افزوده آن افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت عمران در ادامه گفت: طبق تحقیقات کارشناسی شده نفرات نخست مالکانی که یک واحد مسکونی دارند با این افزایش قیمت مشکلی نداشته اما دلالانی که ده‌ها واحد خریداری کرده‌اند معترض می‌شوند.

هدایت تصریح کرد: برای کمک به جامعه هدف افزایش قیمت 30 میلیون تومانی شامل خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نمی‌شود و همچنین نفرات دوم با تشخیص کارگروه در صورت مستمند بودن معاف از این طرح هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در پایان خاطرنشان کرد: افزایش قیمت 30 میلیون تومانی در مسکن مهر صرفاً برای کمک به جامعه هدف و جلوگیری از فعالیت دلالان در بازار مسکن مهر تعیین شده است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب