جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > می‌خواهم بهترین عملکردم را با سپاهان داشته باشم

می‌خواهم بهترین عملکردم را با سپاهان داشته باشم

می‌خواهم بهترین عملکردم را با سپاهان داشته باشم
سرعتی زن تیم والیبال سپاهان با اشاره به شرایط تیم سپاهان گفت: به سپاهان آمده ام تا بهترین عملکردم را با این تیم داشته باشم و امیدوارم به قهرمانی سپاهان و کسب سهمیه آسیایی منجر شود.
علی اصغر مجرد ، اظهار کرد: خوشبختانه در دور رفت نتایج خوبی داشتیم و  در ۲ شکست نیز توانایی برد داشتیم و از روی اشتباهات این اتفاق رخ داد. شرایط تیم، شرایط خوبی است و هر ۳ تیم اول جدول ۲ باخته هستند و تنها از روی امتیاز شماری است که موجب شده تیم ما در رده سوم قرار بگیرد.
وی افزود: در دور برگشت شرایط بهتری خواهیم داشت و تمام توان و تلاش خود را برای جبران نتایج از دست داده خواهیم کرد تا با آمادگی و پرقدرت راهی مرحله پلی آف شویم.
سرعتی زن ملی پوش سپاهان در خصوص شرایط تیمش گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و باشگاه نیز شرایط خوبی برای تیم فراهم کرده است. هدفم قهرمانی با سپاهان و کسب سهمیه مسابقات باشگاه های آسیا است تا بتوانیم نماینده شایسته ای در این مسابقات باشیم.
وی خاطرنشان کرد: به سپاهان آمده ام تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم، در شرایطی که مسابقات المپیک به تعویق افتاده همه بازیکنان تلاش می کنند تا با آماده نگه داشتن خود و عملکرد خوبی که در تیم های خود دارند خود را در شرایط مطلوب برای حضور در اردوهای تیم ملی و بازی هایی که در آینده خواهیم داشت نگه دارند.
مجرد با مخاطب قرار دادن هواداران سپاهان، گفت: خیلی دوست داشتم با توجه به سالن خوب مسابقات سپاهان که در نقش جهان است، تماشاگران خوب و پرشور سپاهان را در سالن در کنار خود داشتیم، اما متاسفانه به دلیل شرایط مسابقات در تهران و بدون تماشاگر است. از هواداران سپاهان می‌خواهم انرژی مثبت خود را برای ما بفرستند، به حمایت آنها به شدت احتیاج داریم و باید بگویم تمام تیم تلاش می کنند تا بهترین نتیجه را همراه سپاهان کسب کنیم و بتوانیم دل هواداران سپاهان را شاد کنیم.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب